کد خبر : 1660001 | 15 دی 1398 ساعت 01:25 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسپانیول 2-2 بارسا؛ هدیه چینی برای رئالی ها

بارسلونا در اولین دیدارش در سال جدید میلادی، مقابل رقیب همشهری اش، اسپانیول، با تساوی 2-2 متوقف شد.

اسپانیول 2-2 بارسا؛ هدیه چینی برای رئالی ها

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان ارنستو والورده تا دقایق پایانی با نتیجه 2-1 از حریف پیش بودند اما گل دقایق پایانی وو لی، ستاره چینی اسپانیول، باعث شد تا بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. پس از آن بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع فشرده اسپانیول، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

در حالی که بارسایی ها سخت به دنبال زدن گل اول بودند، این تیم میزبان بود که روی ضربه آزاد، برخلاف جهت جریان بازی به گل رسید. در دقیقه 23 بود که ارسال مارک روکا از سمت چپ محوطه جریمه بارسا، در موقعیتی مناسب به داوید لوپز رسید و ضربه سر او به گوشه دروازه آبی و اناری ها رفت.

 

1466796

 

بعد از این گل بار دیگر این بازیکنان بارسا بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات زیادی روی دروازه میزبان ترتیب دادند اما این حملات به موقعیت ویژه ای تبدیل نشد. معدود ضربات بازیکنان بارسا هم که به سمت دروازه اسپانیول زده شد، به راحتی در اختیار دیگو لوپز قرار گرفت و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

اما نیمه دوم را بارسا هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال جوردی آلبا به محوطه جریمه را لوئیس سوارز با ضربه ای دقیق، به گوشه دروازه اسپانیول فرستاد تا در دقیقه 49، حساب کار 1-1 شود.

فشار حملات بارسا بعد از این گل ادامه پیدا کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، این تیم در دقیقه 59 به گل دوم رسید. لوئیس سوارز که درون محوطه جریمه اسپانیول صاحب توپ شده بود، با یک ارسال عالی به تیر دوم، آرتورو ویدال را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه سر قدرتمندانه، بارسا را پیش انداخت.

بعد از این گل تیم میزبان تا اندازه ای از لاک دفاعی خارج شد اما چیزی نمانده بود که بارسا در دقیقه65 توسط لیونل مسی به گل سوم برسد اما واکنش عالی دیگو لوپز، مانع از باز شدن دروازه اسپانیول شد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 75، بارسا 10 نفره شد. فرانکی دی یونگ که کمتر از 10 دقیقه قبل، یک کارت زرد دریافت کرده بود، برای جبران اشتباهش در میانه میدان، مجبور شد کایری را با خطا متوقف کند و داور هم با دادن کارت زرد دوم، او را از بازی اخراج کرد.

 

1466804

 

اسپانیول از این برتری نفری استفاده کرد و در دقایق پایانی، حملات بیشتری روی دروازه بارسا داشت و سرانجام در دقیقه 88 به گل تساوی رسید. روی یک حرکت خوب تیمی بود که پاس در عمق وارگاس، وو لی را صاحب موقعیت کرد و شوت دقیق او از زاویه ای نه چندان مساعد، دروازه بارسا را باز کرد.

تلاش بازیکنان بارسا برای زدن گل برتری در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید تا شاگردان والورده تنها به لطف تفاضل گل بهتر، صدر جدول را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها