کد خبر : 1660114 | 15 دی 1398 ساعت 15:58 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

توقف بارسا در برابر ضعیف‌ترین تیم اروپا

ثبت آماری عجیب در لیست گلزنان کهکشانی‌ها

در پایان نیم‌فصل و یا به عبارتی هفته نوزدهم با نگاهی به لیست گلزنان رئال مادرید به نکته‌ای برمی‌خوریم که کمتر در طی این سال‌ها شاهد آن بودیم.

ثبت آماری عجیب در لیست گلزنان کهکشانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، هفته نوزدهم لیگ اسپانیا برای طرفداران رئال مادرید هفته خوش‌یمنی بود، اگرچه نتوانستند نیم‌فصل را در جایگاه نخست جدول به اتمام برسانند اما با توجه به پیروزی خارج از خانه آن‌ها در مقابل ختافه و همچنین توقف بارسا در برابر همشهری قعرنشین، هر دو تیم با 40 امتیاز و صرفاً با میانگین گل زده بهتر کاتالان‌ها در مکان نخست لا لیگا جای گرفتند.


 این در حالی است که از نظر آمار و ارقام، تیم والورده مقابل ضعیف‌ترین تیم حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی موفق به کسب برد نشد. چراکه در بین 98 تیم حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی، اسپانیول تا این مقطع از فصل، بدترین عملکرد را داشته است. آن‌ها ازنظر تعداد امتیازات به نسبت بازی‌ها، ضعیف‌ترین تیم حال حاضر لیگ‌های معتبر اروپایی هستند و انتظار می‌رفت با توجه به این موضوع اختلاف دو امتیازی بارسا و رئال مادرید همچنان حفظ شود.


1-اسپانیول: 11 امتیاز در 19 بازی لالیگا
2-جنوا: 11 امتیاز در 17 بازی سری آ
3-تولوز: 12 امتیاز در 19 بازی لیگ 1 فرانسه
4-نیم المپیک: 12 امتیاز در 18 بازی لیگ 1 فرانسه
5-پادربورن: 12 امتیاز در 17 بازی بوندس لیگا
6-اسپال: 12 امتیاز در 17 بازی سری آ


اما در پایان نیم‌فصل آماری بسیار عجیب در نفرات گلزن تیم فوتبال رئال مادرید به ثبت رسیده است. روز گذشته رافائل واران مدافع فرانسوی رئال با 2 گلی که در برابر ختافه به ثمر برساند حالا به همراه سرجیو راموس مدافع مرکزی دیگر تیم دومین گلزن برتر رئال بعد از کریم بنزما به شمار می‌آیند که به نظر می‌رسد چنین چیزی، در تاریخ رئال سابقه نداشته باشد که بعد از پایان 19 بازی دو مدافع تنها با سه گل دومین گلزن باشگاه محسوب شوند. شاید ثبت همین آمار کافی باشد تا رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات به‌شدت احتیاج به یک مهاجم گلزن احتیاج دارد در شرایطی که در خبرها شنیده‌شده است که باوجوداین آن‌ها به دنبال فروش لوکا یوویچ مهاجم تازه به خدمت گرفته اشان هستند که تا به اینجا تنها 1 گل زده است.

دیدگاه‌ها