کد خبر : 1660214 | 16 دی 1398 ساعت 09:02 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

4-5ماه دریافتی نداشتیم

اهل شاخه: پیشنهاد دارم اما فقط به صنعت فکر می کنم

مدافع تیم نفت می‌گوید در نیم فصل نخست مسابقات با حضور دراگان اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته اند و در صورت حل شدن مسائل مالی در ادامه مسابقات نیز درخشان ظاهر می‌شوند.

اهل شاخه: پیشنهاد دارم اما فقط به صنعت فکر می کنم

به گزارش ورزش سه، محمد اهل شاخه مدافع اهوازی تیم صنعت نفت آبادان در گفت وگو با خبرنگار ما درباره وضعیتشان صحبتهایی کرد، که در زیر مرور می کنیم:

 

به آینده نفت خوشبینم

 

خدارا شکر تیم خوبی داریم و توانستیم قابلیت‌های خودمان را در نیم‌فصل اول نشان بدهیم، می‌توانستیم از اینی که هستیم بهتر باشیم و جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم ولی باز نتیجه بدی در مجموع نگرفته ایم و می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم، من به آینده تیممان بسیار خوشبینم.

 

پیشنهاد داشتم اما به آن‌ها فکر نکردم


خودم ۲،۳ پیشنهاد خوب از تیم‌های خوب داشتم ولی به هیچکدام حتی فکر نکردم ، تمام فکر و ذهنم را گذاشته ام برای تیم نفت آبادان تا در نیم فصل بعد بتوانیم نتیجه قابل قبول بگیریم. برای این تیم زحمت کشیدیم و امیدواریم که بتوانیم فصل را با موفقیت پشت سر بگذاریم ، قطعا سخت تلاش خواهیم کرد که جایگاهمان در آخر فصل از اینی که الان هست بهتر باشد.


4-5ماه بدون دریافتی بودیم

 

ما ۳۰٪ پولی که باید اول فصل می‌گرفتیم را آخر نیم فصل اول گرفتیم، ۴،۵ ماه بدون دریافتی بودیم ولی با همه این مسائل، باشگاه باید با شروع نیم فصل دوم دریافتی دوم را به ما پرداخت کند، امیدوارم که این اتفاق بیافتد و ما دریافتی داشته باشیم تا بتوانیم با خیال آسوده تمرکزمان به مسابقات و تمریناتمان باشد.

 

هواداران اینجا فوق العاده اند


در نیم فصل اول هواداران به ما خیلی کمک کردند و امیدوارم که در نیم فصل دوم هم مثل قبل حامی ما باشند. هواداران آبادانی فوق العاده هستند و قطعا برای موفقیت این تیم و شادی مردم آبادان و خوزستان از جانمان نیز می‌گذریم تا دلشان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها