کد خبر : 1660256 | 16 دی 1398 ساعت 12:40 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیگنال پاراتیچی: یوونتوس امیدوار به جذب ایکاردی

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس می‌گوید این باشگاه همچنان به جذب مائورو ایکاردی امیدوار است. این در حالی است که ایکاردی به انتقال دائمی به پاری سن ژرمن نزدیک می‌شود.

سیگنال پاراتیچی: یوونتوس امیدوار به جذب ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام کالچیو مرکاتو باشگاه یوونتوس همچنان امیدوار است که بتواند مائورو ایکاردی را با قراردادی دائمی از اینترمیلان به خدمت بگیرد. این در حالی است که ایکاردی در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی در PSG بازی می‌کند و گفته می‌شود احتمالا در تابستان آتی به صورت دائمی بازیکن این تیم فرانسوی خواهد شد.

 

1467163

 

کالچیو مرکاتو به نقل از فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس می‌گوید که این باشگاه همچنان به جذب ایکاردی علاقه دارد و امیدوار است بتواند او را در تورین ببیند. یوونتوس در تابستان گذشته هم به جذب ستاره آرژانتینی اینتر علاقه داشت ولی این انتقال صورت نگرفت تا او به صورت قرضی راهی پاریس شود.

 

1467164

 

این در حالی است که طبق قرارداد PSG با اینتر، باشگاه فرانسوی می‌تواند تابستان آینده با پرداخت 70 میلیون یورو حضور ایکاردی را در تیم خود دائمی کند. اما ایکاردی که در ایتالیا و با پیراهن سامپدوریا و اینتر به ستاره‌ای نامدار تبدیل شده ممکن است در نهایت برای بازگشت به این کشور وسوسه شود.

 

 

دیدگاه‌ها