کد خبر : 1661651 | 23 دی 1398 ساعت 12:50 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس در ماه ژانویه بازیکن نمی‌خرد

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس می‌گوید بعید به نظر می‌رسد این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد و کلا در این پنجره نقل و انتقالی انجام دهد.

یوونتوس در ماه ژانویه بازیکن نمی‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس می‌گوید اضافه شدن بازیکن جدید به ترکیب این تیم در ماه ژانویه بعید به نظر می‌رسد. او در عین حال شایعات اخیر درباره خروج دانیله روگانی مدافع این تیم را هم تکذیب کرد.

 

1469146

 

این صحبتهای پاراتیچی در حالی مطرح می‌شود که اخیرا صحبت‌هایی درباره انتقال کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام به این تیم مطرح شده بود. اما شایعات درباره خروجی‌های باشگاه یوونتوس در ماه ژانویه بیشتر از خریدهای این تیم است و آینده ستاره‌هایی مثل امره جان، آدرین رابیو و روگانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ولی پاراتیچی با اظهارات خود عملا انجام چنین انتقال‌هایی در ماه ژانویه را رد کرد.

 

پاراتیچی در این باره گفت:" رقابت برای فتح اسکودتو پیچیده شده و حالا لاتزیو هم مدعی قهرمانی است. لاتزیو نشان داده که تیم قوی‌ای است و اینتر هم تابستان گذشته بازیکنان درجه‌یک زیادی خریداری کرده مثل لوکاکو، سانچس، بارلا و استفانو سنسی. برای همین بعید به نظر می‌رسد که آنها الان بخواهند دوباره مبالغ زیادی خرج خرید بازیکن کنند".

 

مدیر ورزشی یوونتوس در ادامه گفت:" ما معتقدیم که در باشگاه یوونتوس این روزها تیم خیلی قدرتمندی داریم. رسانه‌ها خیلی وقت است که می‌گویند یوونتوس بیش از حد قوی است. من بعید می‌دانم که در ماه ژانویه بازیکن جدیدی به تیم ما اضافه شود".

 

دیدگاه‌ها