کد خبر : 1724292 | 19 آذر 1399 ساعت 13:45 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاراتیچی: یوونتوس شیفته پل پوگبا است

بعد از صحبتهای جنجالی اخیر مینو رایولا درباره ترک یونایتد توسط پل پوگبا‌، مدیر ورزشی یوونتوس می‌گوید بیانکونری علاقه زیادی به ستاره فرانسوی دارد.

پاراتیچی: یوونتوس شیفته پل پوگبا است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بعد از صحبتهای اخیر مینو رایولا مدیر برنامه‌های پل پوگبا مبنی بر اینکه پوگبا دیگر خواهان ادامه در یونایتد نیست و به زودی از این تیم جدا می‌شود فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس به این شایعات قوت بخشید و اعلام کرد در یوونتوس همه شیفته ستاره فرانسوی هستند.

 

1551799

 

رایولا روز دوشنبه در اظهاراتی جنجالی اعلام کرد دوران حضور پوگبا در منچستریونایتد به پایان رسیده. درحالیکه گفته می‌شود پوگبا شخصاً به انتقال به رئال مادرید علاقه دارد ولی صحبتهای پاراتیچی نشان می‌دهد که در حال حاضر احتمال بازگشت او به یوونتوس بیشتر است.

 

پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس در این باره گفت: " ما شیفته پل پوگبا هستیم و می‌دانیم او بازیکن بزرگی است. ولی او در حال حاضر بازیکن منچستریونایتد است و پرسیدن سوال درباره او از ما درست نیست".

 

1551800

 

این در حالی است که سولسشر سرمربی یونایتد بعد از شکست تیمش مقابل لایپزیش به سوالات خبرنگاران درباره صحبتهای رایولا واکنش نشان داد و گفت: " مدیر برنامه‌های پوگبا هر چه زودتر بفهمد که فوتبال یک ورزش تیمی است برایش بهتر است. نمی خواهم روی این مساله انرژی بگذارم".

 

 

دیدگاه‌ها