کد خبر : 1660555 | 17 دی 1398 ساعت 20:16 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت میان فرعباسی و نوراللهی بالا گرفت؛

معراج بازی مقابل ازبکستان را از دست داد

شنیده ها از اردوی تیم ملی امید نشان می دهد که حمید استیلی باید دروازه بان دیگری برای دیدار اول مقابل ازبکستان انتخاب نماید.

به گزارش "ورزش سه"، معراج اسماعیلی سنگربان تیم فوتبال ذوب آهن که با اعتماد علیرضا منصوریان به ترکیب اصلی تیمش رسید، مهدی نوراللهی دروازه بان تیم سایپا و در نهایت حبیب فرعباسی گلر تیم نفت مسجد سلیمان، سه دروازه بانی بودند که در نهایت پس از رفت و آمد گلرهای زیادی، جواز حضور در رقابت های مقدماتی المپیک را کسب کنند.


اسماعیلی با توجه به اینکه در بازی های دور اول مقدماتی سنگربان اول تیم بود و در هفته های اخیر نیز در ترکیب اصلی ذوب آهن قرار می گرفت، شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم جلوتر از نوراللهی و فرعباسی داشت ولی از اردوی امید خبر می رسد که آسیب دیدگی او شاید مانع حضورش در بازی اول شود.

 

1467601


حبیبی مربی گلرهای تیم ملی امید امروز در مصاحبه ای عنوان کرد که معراج اسماعیلی از ناحیه همسترینگ پای چپ دچار آسیب دیدگی شده و پزشکان در تلاش برای آماده کردن او هستند.


با این حال حبیبی تاکید کرده که در صورت نرسیدن معراج اسماعیلی هم تیم ملی امید، مشکلی در چارچوب دروازه نخواهد داشت و فرعباسی و نوراللهی آماده هستند.

 

1467603


به نظر می رسد در صورتی که اسماعیلی به بازی روز پنج شنبه مقابل ازبکستان نرسد، انتخاب اول استیلی با توجه به تمریناتی که طی روزهای اخیر برگزار شده، حبیب فرعباسی است ولی نمی توان در این زمینه پیش بینی دقیقی داشت و باید منتظر بازی اول و اعلام ترکیب از سوی استیلی باشیم تا ببینیم گلر تیم ملی امید در اولین دیدار برابر ازبکستان کدامیک از سه دروازه بان حاضر در اردو است.

 

1467605

دیدگاه‌ها