کد خبر : 1660560 | 17 دی 1398 ساعت 21:14 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویلفرد زاها راهی بایرن مونیخ خواهد شد؟

ممکن است ویلفرد زاها، مهاجم گلزن کریستال پالاس راهی بایرن مونیخ شود.

ویلفرد زاها راهی بایرن مونیخ خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، ویلفرد زاها در فصل جاری عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته و بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای خرید او دست به کار شده اند. این مهاجم ساحل عاجی اخیرا پینی زهاوی، مدیر برنامه مشهور را استخدام کرده و اسکای اسپورتس مدعی شد ممکن است ویلفرد زاها راهی بایرن مونیخ شود؛ احتمالی که در این مقطع خیلی بالا نیست.

 

1467616

 

پینی زهاوی رابطه خوبی با استیو پریش، مالک پالاس داشته و آخر این هفته برای انتقال ویلفرد زاها با او وارد مذاکره خواهد شد. البته احتمال جدایی این مهاجم گلزن در زمستان امسال زیاد نیست، اما بعید است ویلفرد زاها فصل بعد هم در کریستال پالاس بازی کند. او می خواهد در تیمی به میدان برود که شانس فتح جام و کسب قهرمانی داشته باشد و بعید است شاگردان روی هاجسون در سال های آتی به چنین دستاوردهایی دست یابند.

 

ویلفرد زاها در گذشته و در سال 2013 نیز مدت کوتاهی برای منچستریونایتد بازی کرد، اما نتوانست خود را در اولدترافورد به اثبات برساند و خیلی زود از این تیم جدا شده. به تازگی پیشنهاد 40 میلیون پوندی آرسنال برای خرید زاها رد شده و اخبار حاکی از ابراز تمایل چلسی نیز به خرید این بازیکن در هفته های آتی است.

دیدگاه‌ها