کد خبر : 1660611 | 18 دی 1398 ساعت 10:50 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

تعلیق سرمربی مالاگا به خاطر انتشار ویدیوی نامناسب

بعد از انتشار ویدیویی نامناسب از ویکتور سانچس، سرمربی تیم اسپانیایی مالاگا، این باشگاه اعلام کرد که سانچس را به حالت تعلیق درآورده و تحقیقات در این باره را آغاز کرده است.

تعلیق سرمربی مالاگا به خاطر انتشار ویدیوی نامناسب

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اسپانیایی مالاگا اعلام کرد متعاقب انتشار ویدیویی با محتوای نامناسب از ویکتور سانچس سرمربی خود در شبکه‌های اجتماعی، او را به حالت تعلیق درآورده و تحقیقات در این باره را آغاز کرده است.

 

1467739

 

ویکتور سانچس هم اعلام کرده که پیش از انتشار این ویدیو، از او بابت آن اخاذی شده است. سرمربی مالاگا در حساب توییتری خود نوشت:" یک جنایت علیه حریم خصوصی من انجام شده و من هدف آزار و اذیت و اخاذی قرار گرفته‌ام".

 

سرمربی مالاگا در ادامه این توییت خود نوشت:" این مساله الان در اختیار پلیس است و من درباره پرونده از دستورات آنها پیروی خواهم کرد. منتشر کردن محتوایی که به حریم خصوصی دیگران برمی‌گردد، بدون موافقت آنها چه در شبکه‌های اجتماعی و چه از هر طریق دیگری جرم است. به خاطر درک و حمایت‌هایتان از همه سپاسگزارم".

 

1467741

 

باشگاه مالاگا در نهایت تصمیم گرفت سانچس را به حالت تعلیق درآورده و تحقیق درباره ماجرا را آغاز کند. در بیانیه باشگاه مالاگا چنین آمده:" در رابطه با اتفاقات اخیر که هنوز تایید نشده، باشگاه مالاگا فورا دست به کار شده و ویکتور سانچس سرمربی تیم را از وظایفش تعلیق کرده تا یک تحقیقات کامل در این باره انجام شود".

 

دیدگاه‌ها