کد خبر : 1660699 | 18 دی 1398 ساعت 16:01 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

محمد ال ننی:

همه در آرسنال به اوزیل احترام می گذارند

محمد ال ننی، ستاره مصری بشیکتاش، تمجید ویژه ای از هم تیمی سابق خود در آرسنال یعنی مسوت اوزیل انجام داد.

همه در آرسنال به اوزیل احترام می گذارند

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل در دوران حضور در رئال مادرید به سه جام مختلف دست یافت و نهایتا در سال 2013 راهی لندن و باشگاه آرسنال شد. در زمان پیوستن به آرسنال از مسوت اوزیل به عنوان یکی از با استعدادترین بازیکنان دنیا یاد می شد اما این ستاره آلمانی طی فصول اخیر عملکرد پرنوسانی داشته و نتوانسته فرم خوب گذشته را برای توپچی ها تکرار کند.

 

اوزیل تا کنون 246 بازی برای آرسنال انجام داده و موفق به ثبت 43 گل شده است.  ستاره سابق آرسنال که در تابستان راهی سوپر لیگ ترکیه و باشگاه بشیکتاش شد حالا در مصاحبه ای به تمجید از هم تیمی سابق خود یعنی مسوت اوزیل پرداخته است. محمد ال ننی در این باره گفت: " وقتی مسوت به رئال مادرید پیوست من فکر می کردم که او بعد از حضور در چنین باشگاه بزرگی مغرور خواهد شد. با این وجود او بسیار فروتن و قابل احترام است. او هیچ وقت خودش را بالاتر از باشگاه ندیده است. بسیاری از بازیکنان در باشگاه های بسیار کوچک تر حضور دارند اما این گونه نیستند."

 

 

1467865

 

 

ال ننی در ادامه گفت: " مسوت من و هم تیمی های من در آرسنال را شگفت زده کرده بود. همه ما به او احترام می گذاریم. من و مسوت با هم مثل برادر هستیم. قبل از این که به ترکیه نقل مکان کنم اوزیل کسی بود که من بیشتر از هرکسی با او صحبت می کردم. او به من کمک زیادی کرد. او درباره انتقال به بشیکتاش هم به من مشاوره داد."  

دیدگاه‌ها