کد خبر : 1660711 | 18 دی 1398 ساعت 15:52 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا سر

توصیه امری برای نیمار؛ به بارسلونا برگرد

اونای امری سرمربی سابق پی اس جی و آرسنال به نیمار توصیه کرد که از پی اس جی جدا شود و به لالیگا برگردد.

توصیه امری برای نیمار؛ به بارسلونا برگرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا برای فصل 21-2020 به این یقین رسیده است که برای جذب نیمار جدی تر از همیشه تلاش کند. اگر تابستان گذشته بارسا برای این مهم تردیدهایی داشت، حالا دیگر اطمینان دارد که نیمار همان خریدی است که می تواند باعث ارتقای سطح کیفی تیم شده و هواداران را نیز به وجد بیاورد.

 

 

1464699

 

 

نیمار خود نیز تلاش زیادی برای بازگشت به لالیگا داشت. او مدت ها با رئال در حال مذاکره بود ولی با پشیمانی سران رئال ترجیح داد با بارسا وارد مذاکراتی جدی شود اما در نهایت درخواست پی اس جی به قدری بالا بود که مذاکرات به نتیجه ای نرسید.

برای تابستان پیش رو نیز پی اس جی نیاز مالی برای فروش نیمار ندارد ولی ستاره برزیلی می تواند با استفاده از یک قانون فیفا و با پرداخت 180 میلیون یورو غرامت، قراردادش را فسخ کند.

 

 

 

1283362

 

 

اونای امری سرمربی اسپانیایی که در اولین فصل حضور نیمار در پی اس جی سرمربی او بود، به کادنا سر گفت:« من خودم یکی از کسانی بودم که تلاش زیادی برای متقاعد کردن نیمار به جدایی از بارسا کردم اما حالا که در اسپانیا هستم، معتقدم او باید به لالیگا برگردد. نیمار از بارسا جدا شد تا از زیر سایه مسی خارج شود. صحبت های زیادی شنیده می شود مبنی بر اینکه او فصل بعد به بارسا بازخواهد گشت و من هم با این مساله موافقم. بهترین تیم های دنیا در لالیگا هستند و بهترین های دنیا هم باید در بهترین تیم ها حضور داشته باشند. 

نیمار بهترین بازیکنی است که با او کار کرده ام و الان در 27 سالگی، شرایطی مساعد برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا دارد. مشکل نیمار تداوم است و اگر بتواند به این مهم دست یابد، بهترین بازیکن دنیا خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها