کد خبر : 1660716 | 18 دی 1398 ساعت 16:04 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

داستان تیمی که بعد از کالدرون طلسم شد

تن کاته قربانی بعدی ببرهای بحران زده جده

الاتحاد که روزگاری یکی از قدرت های فوتبال عربستان بود، چنان دچار بحران عمیقی شده که مربی سرشناس و تازه واردش هم در آستانه اخراج قرار گرفته است.

به گزارش «ورزش سه» هنک تن کاته، مربی سرشناس هلندی بعد از نتایج ناامیدکننده ای که با الاتحاد کسب کرده، در خطر برکناری قرار گرفته. ببرهای بحران زده جده، در آبان ماه امسال و کمی بعد از اخراج برانکو از الاهلی، خوزه لوئیس سیرا را برکنار کردند تا مربی سابق الجزیره و الوحده امارات، شاید بتواند طلسم طولانی این تیم را بشکند اما تن کاته هم هیچ موفقیتی در الاتحاد نداشته و تیمش با ناکامی های متوالی، با 13 امتیاز از 13 بازی در رده سیزدهم جدول قرار گرفته. 


عصبانیت از تن کاته وقتی به اوج رسید که الاتحاد ابتدا در لیگ مقابل تیم قعرنشین الفاتح به زحمت و با گل دقیقه 94 به نتیجه مساوی رسید و چهار روز بعد، مقابل همین حریف ضعیف در جام حذفی شکست خورد و حذف شد. 

 

1467885


هنک تن کاته 65 ساله علاوه بر نتایج ضعیفی که گرفته، در رختکن هم رابطه خوبی با بازیکنان نامدار الاتحاد ندارد و مدیران این تیم هم آینده روشنی پیش روی خود نمی بینند. به همین دلیل به این مربی هلندی گفته شده که اگر در بازی های آینده نتایج ایده آل گرفته نشود، برکناری اش قطعی خواهد بود. 


یکی از راهکارهایی که برای خروج الاتحاد از بحران پیشنهاد داده شده، استخدام لوتارو جیانتی مدافع 26 ساله آرژانتینی است. این مدافع باشگاه ولز سارسفیلد، ارزشی معادل 3 میلیون دلار دارد. 


الاتحاد که دو قهرمانی آسیا در سال های 2004 و 2005 و یک نایب قهرمانی آسیا در سال 2009 با گابریل کالدرون در کارنامه اش دارد، سالهاست که با بحران روبرو شده و در واقع بعد از گابریل کالدرون که با الاتحاد قهرمان لیگ عربستان شد، ببرهای جده هیچ وقت نتوانستند موفقیتی داشته باشند و در دو سال گذشته، فصل را در مکان های دهم و نهم جدول به پایان برده اند.

دیدگاه‌ها