کد خبر : 1660770 | 18 دی 1398 ساعت 18:55 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

هالند و بند فرار از دورتموند در سال 2022

ارلینگ هالند با رقم فسخ پایینی که برایش در دورتموند در نظر گرفته شده، شانس پیوستن به باشگاهی بزرگ تر را تا دو سال دیگر خواهد داشت.

هالند و بند فرار از دورتموند در سال 2022

به گزارش"ورزش سه"، فصل گذشته بود که ارلینگ هالند با گلزنی های متوالی برای سالزبورگ نام خود را بر سر زبان ها انداخت و امسال با زدن 28 گل در 22 بازی که هشت تای آنها در لیگ قهرمانان بود، بیش از پیش مورد توجه غول های اروپا قرار گرفت.

در حالی که منچستریونایتد و یوونتوس تلاش زیادی برای جذب او  داشتند، در نهایت بروسیا دورتموند بود که موفق تر عمل کرد.

 

 

1467249

 

 

قرارداد او 5 ساله است و برای جذب او نیز 20 میلیون یورو هزینه شده است. دورتموند هشت میلیون یورو به پدر هالند و 15 میلیون یورو نیز به رایولا برای این انتقال پرداخت کرده است ضمن اینکه رقم فسخ قرارداد او نیز پایین در نظر گرفته شده تا مسیر برای انتقال او به تیمی بزرگتر در آینده دشوار نباشد.

در همین رابطه بیلد نوشته است که  هالند بندی در قراردادش گذاشته که اجازه می دهد تا در سال 2022 و در صورتی که  خودش بخواهد، جدا شود. کمتر باشگاهی حاضر می شود که در قرارداد بازیکنانش چنین بندی بگذارد اما به نظر می رسد که خرید هالند برای دورتموند به حدی مهم بوده که به آن تن داده اند.

ماریو گوتزه به لطف چنین بندی در سال 2017 ، دورتموند را مجبور کرد تا او را با 37 میلیون یورو به بایرن مونیخ بفروشد. شاید هالند نیز تا دو سال دیگر چنین تصمیمی بگیرد و بخواهد این تیم را به مقصد تیمی بزرگ تر  ترک کند. در سالهای اخیر دورتموند به مکانی برای پرورش استعدادهای فوتبال جهان تبدیل شده است. آنها ستارگان جوان را با قیمت هایی معقول می خرند و با قیمت هایی نجومی به فروش می رسانند.

 

 

1467168

دیدگاه‌ها