کد خبر : 1660832 | 19 دی 1398 ساعت 09:40 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

رسیدن ایسکو به رکورد زیدان در رئال مادرید

ایسکو در جریان پیروزی 3-1 رئال مقابل والنسیا نمایش درخشانی داشت، اولین گل فصل خود را به ثمر رساند، به رکورد گلهای زده زیدان برای رئال رسید و رکورد جدیدی از نظر تعداد پاس ثبت کرد.

رسیدن ایسکو به رکورد زیدان در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال دیشب در جده عربستان سعودی موفق شد در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا حریفش والنسیا را با نتیجه 3-1 شکست دهد. گلهای رئال در این بازی را تونی کروس، ایسکو و لوکا مودریچ به ثمر رساندند. ایسکو در این بازی نمایش خیلی خوبی داشت، اولین گل خود در فصل جاری را به ثمر رساند ولی او در عین حال دو رکورد مهم را هم به نامش ثبت کرد.

 

1468068

 

زین‌الدین زیدان در ماه نوامبر و در جریان تساوی 2-2 رئال مقابل پاری سن ژرمن ایسکو را به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده بود. ولی ستاره اسپانیایی دیشب نسبت به آن بازی عملکرد به مراتب بهتری داشت. درحالیکه حدود 5 دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود ایسکو توپ را در زمین حریف دریافت کرده و گل زیبایی وارد دروازه والنسیا کرد که دومین گل رئال در این بازی بود. ایسکو این گل را به پسرش تئو تقدیم کرد.

 

1468067

 

چند دقیقه بعد ایسکو می‌توانست گل دوم خود را هم بزند ولی ضربه سر او بعد از ارسال کرنر به تیر دروازه برخورد کرد. ایسکو با این گل حالا 49 گل برای رئال مادرید زده و به این ترتیب به رکورد گلزنی زین‌الدین زیدان برای این تیم رسیده است.

 

ایسکو دیشب همچنین رکورد شخصی خود برای بیشترین پاسهای موفق در یک بازی را شکست و در جریان بازی 96 پاس موفق به هم‌تیمی‌هایش داد.

 

 

دیدگاه‌ها