کد خبر : 1660845 | 19 دی 1398 ساعت 10:51 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

تونی کروس و یاد آوری روزهای تلخ برای بلوگرانا

گل کروس و طعنه جالب رئالی‌ها به بارسا (عکس)

صفحه رسمی رئال مادرید در اینستاگرام، در اقدامی جالب از گل تونی کروس به عنوان ابزاری برای کری خوانی با بارسلونا استفاده کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در نیمه نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا به مصاف والنسیا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۳-۱ حریف خود را شکست دهد تا یکی از فینالیست های این رقابت ها لقب بگیرد. شاگردان زین الدین زیدان حالا باید منتظر بازی امشب بارسلونا و اتلتیکومادرید بمانند تا مشخص شود که حریف آن ها در بازی فینال کدام تیم خواهد بود.

 

1468084

 

گل اول رئال مادرید در بازی دیشب اما به شکل فوق العاده و استثنایی به ثمر رسید؛ در دقیقه ۱۶ رئال مادرید صاحب یک ضربه کرنر از سمت چپ شد و تونی کروس به سمت این منطقه از زمین رفت تا توپ را روی دروازه ارسال کند. در حالی که همه منتظر جلو آمدن بازیکنان رئال برای سر زنی بودند، ستاره آلمانی بدون درنگ و با یک ضربه سریع از روی نقطه کرنر دروازه والنسیا را هدف قرار داد؛ توپی که با یک کات کم نظیر به سمت دروازه رفت و به تور دروازه والنسیا دوخته شد تا یک گل فوق العاده و استثنایی به ثمر برسد.

 

اقدام سریع تونی‌کروس برای زدن ضربه کرنر اما یادآور یک اتفاق تلخ برای بارسلونا و هوادارانش بود. در بازی نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا دو تیم لیورپول و بارسلونا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که آن بازی با یک بازگشت فوق العاده از سوی شاگردان یورگن کلوپ همراه شد و آنها در حالی که بازی رفت را با شکست سه گله به اتمام رسانده بودند، در بازی برگشت چهار گل وارد دروازه بلوگرانا کرده و راهی فینال شدند.

 

گل صعود بخش لیورپول در بازی مقابل بارسلونا نیز با یک ضربه کرنر سریع توسط ترنت الکساندر آرنولد و با ضربه تمام کننده دیووک اوریگی به ثمر رسیده بود؛ موضوعی که باعث شده بسیاری از هواداران رئال مادرید گل تونی کروس در بازی دیشب را با آن گل مقایسه کنند. در همین رابطه صفحه رسمی اینستاگرام رئال مادرید نیز ضربه کرنر تونی کروس را به ابزاری برای کری خوانی با باشگاه رقیب یعنی بارسلونا تبدیل کرده است.

 

 

1468086

 

 

صفحه رسمی رئال مادرید با قرار دادن ویدئو گل به ثمر رسیده توسط تونی کروس نوشته است: " کرنری که سریع نواخته شد...


یک گل المپیکی که هیچکس انتظارش را نداشت"


صفحه رئال مادرید با اشاره به سریع نواخته شدن کرنر توسط تونی کروس به نوعی یادآور گل چهارم لیورپول به بارسلونا در سال گذشته شده است.

 

1468085

دیدگاه‌ها