کد خبر : 1660883 | 19 دی 1398 ساعت 13:10 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

به گزارش دیلی‌میل:

آلگری به نیمکت منچستریونایتد چشم دوخته

به گزارش دیلی‌میل، مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس به پست سرمربی‌گری منچستریونایتد چشم دوخته و امیدوار است بتواند با خروج اوله گنار سولسشر، هدایت شیاطین سرخ را به دست بگیرد.

آلگری به نیمکت منچستریونایتد چشم دوخته

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس این روزها به پست سرمربی‌گری منچستریونایتد چشم دوخته و امیدوار است در ماه‌های آینده با کنار گذاشته شدن اوله گنار سولسشر، سرمربی فعلی این تیم، بتواند جایگزین او شده و سکان هدایت شیاطین سرخ را بدست بگیرد.

 

1468133

 

آلگری 52ساله تابستان گذشته یوونتوس را ترک کرد، آن هم درست بعد از آنکه برای پنجمین سال پیاپی با آن تیم قهرمان سری آ شده بود. حالا بر اساس گزارش دیلی‌میل در انگلیس، آلگری از زمان ترک یوونتوس، به این دلیل با بازگشت فوری به دنیای مربی‌گری مخالفت کرده که از همان زمان امیدوار بوده در نهایت پست هدایت منچستریونایتد را بدست خواهد گرفت.

 

بر اساس این گزارش ماه گذشته باشگاه آرسنال هم بعد از اخراج اونای امری به آلگری نزدیک شده بود ولی او به توپچی‌ها پاسخ منفی داد.

 

1468132

 

در عین حال سولسشر احساس نمی‌کند که در حال حاضر در یونایتد با خطر اخراج مواجه باشد. ولی او در روزهای اخیر بعد از شکست 3-0 در نیمه اول بازی تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام اتحادیه گفت که این نیمه بدترین بازی‌ای بود که تا کنون با یونایتد تجربه کرده است. یونایتد در شش بازی اخیر خود تنها موفق به کسب دو پیروزی شده است.

 

دیدگاه‌ها