کد خبر : 1660887 | 19 دی 1398 ساعت 13:30 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت سر الکس از باخت یونایتد در دربی منچستر

میرر می‌گوید بعد از شکست 3-0 منچستریونایتد مقابل سیتی در نیمه اول نیمه‌نهایی جام اتحادیه، سر الکس فرگوسن که در ورزشگاه حاضر بوده از بابت نمایش یونایتد بسیار ناراحت و عصبانی بوده است.

عصبانیت سر الکس از باخت یونایتد در دربی منچستر

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر به نقل از یکی از منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد می‌گوید در جریان دیدار روز سه‌شنبه منچستریونایتد و منچسترسیتی در اولدترافورد، در نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس، زمانی که نتیجه بازی در نیمه اول 3-0 به سود سیتی به پایان می‌رسد، سر الکس فرگوسن که در اولدترافورد حضور داشته از نمایش شیاطین سرخ آنقدر ناراحت و عصبانی بوده که نمیتوانسته به صورت دیگران نگاه کند و به سرعت سکوها را ترک کرده و به سمت دفتر کار خود می‌رود.

 

1468136

 

سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای باشگاه در دوران هدایت شیاطین سرخ موفقیت‌های بسیار بدست آورد که از جمله آنها می‌توان به سیزده قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. ولی از زمان بازنشستگی او در سال 2013 یونایتد با افت مواجه شده است.

 

این منبع درون باشگاه یونایتد که نامش فاش نشده به میرر گفت:" بین دو نیمه دیدار یونایتد و سیتی، محوطه اختصاصی مدیران باشگاه‌ها واقعا فضای سنگینی داشت و به خصوص مدیران یونایتدی از بابت آنچه در زمین اتفاق افتاده بود خیلی ناراحت بودند. سر الکس آنقدر ناراحت بود که می‌خواست یکراست به دفترش برود. او نمی‌توانست به صورت کسی نگاه کند. آقای وودوارد هم سرش را بین دستهایش گرفته بود".

 

1468137

 

 

دیدگاه‌ها