کد خبر : 1660917 | 19 دی 1398 ساعت 15:10 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی بر والنسیا

زیدان: هیچ کار خاصی برای ایسکو نکرده ام

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، دلیل بازگشت به اوج ایسکو را نتیجه تلاش های خود او می داند.

زیدان: هیچ کار خاصی برای ایسکو نکرده ام

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با برتری 3-1 مقابل والنسیا راهی فینال سوپرکاپ اسپانیا شد. گل های تونی کروس، ایسکو و مودریچ برای شکست والنسیا کفایت می کردند و به نوعی کهکشانی ها این پیروزی را مدیون قدرت و تسلط خط میانی شان هستند.

 

زین الدین زیدان در بازی دیشب ترجیح داد تا از 5 هافبک در زمین استفاده کند و لوکا یوویچ تنها مهاجم رئال محسوب می شد. او پس از بازی به خصوص از بازی ایسکو رضایت داشت. ایسکو پس از یک سال اسف بار در رئال، حالا به روزهای اوج خودش برگشته و قطعا زیدان نقش مهمی در این قضیه دارد با این حال سرمربی فرانسوی معتقد است که ایسکو با تلاش های خودش به فرم خوب گذشته برگشته است.

 

 

1468068

 

 

او به خبرنگاران گفت:« من واقعا هیچ کار خاصی برای ایسکو نکرده ام و او خودش خیلی خوب تمرین می کند. مهم هماهنگی و سازماندهی خوبی است که این روزها در زمین داریم و در هر بازی این را نشان می دهیم. در مجموعه ای که هر بازیکن کارش را به خوبی انجام می دهد، همه چیز عالی پیش خواهد رفت.

بازی با والنسیا یکی از بهترین بازی های ما بود و از همه راضی هستم به خصوص از ایسکو. او همیشه شخصیت بالای خودش را در زمین نشان می دهد.

برای گلی که به ثمر رساند، خیلی خوشحالم و معتقدم او به این گل نیاز داشت. خوشحالم که او و دیگر بازیکنان در بهترین فرم خودشان هستند ولی هنوز فاتح هیچ جامی نشده ایم و کار اصلی ما در فینال خواهد بود.»

 

 

1468046

 

دیدگاه‌ها