کد خبر : 1661015 | 20 دی 1398 ساعت 11:40 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

خودداری گریزمان از شادی بعد از گل، به احترام اتلتیکو

آنتوان گریزمان، ستاره بارسلونا دیشب و در دیدار این تیم مقابل تیم سابقش اتلتیکو مادرید وقتی گل دوم بارسا را وارد دروازه اتلتیکو کرد از شادی بعد از گل خودداری کرد تا به باشگاه سابق خود احترام بگذارد.

خودداری گریزمان از شادی بعد از گل، به احترام اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا یکی از دو گلزن کاتالانها در بازی دیشب این تیم مقابل اتلتیکو مادرید بود. دو تیم در نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا در شهر جده عربستان سعودی به مصاف هم رفتند و بارسا با اینکه تا ده دقیقه آخر بازی با دو گلی که مسی و گریزمان برایش به ثمر رسانده بودند با حساب 2-1 از حریف جلو بود ولی با دریافت دو گل در این ده دقیقه در نهایت بازی را 3-2 واگذار کرد.

 

1468302

 

اما وقتی گریزمان در دقیقه 62 بازی گل دوم بارسا را وارد دروازه اتلتیکو کرد تا نتیجه بازی از 1-1 به 2-1 به سود بارسا تغییر کند درحالیکه بقیه بازیکنان کاتالان از گل او بسیار خوشحال بودند، گریزمان از شادی بعد از گل خودداری کرد تا احترامش به باشگاه سابق خود را نشان دهد.

 

1468301

 

اتلتیکو مادرید در تابستان گذشته از نحوه انتقال گریزمان به بارسلونا ناراحت بود و معتقد بود بلوگرانا او را بدون رعایت اصول حرفه‌ای به خدمت گرفته است. گریزمان دیشب در حالی که با گلی که وارد دروازه اتلتیکو کرده بود بارسا را تا یک قدمی پیروزی پیش برده بود ولی از خوشحالی خودداری کرد تا نشان دهد برای تیمش که قریب به اتفاق افتخارات خود را با آن بدست آورده احترام قائل است. افتخاراتی که از جمله آنها می‌توان به قهرمانی در لیگ اروپا با پیراهن اتلتیکو اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها