کد خبر : 1661025 | 20 دی 1398 ساعت 13:00 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

به ادعای خبرنگار گاردین:

سفر اریکسن به میلان برای مذاکره با اینتر

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار روزنامه گاردین مدعی شد کریستین اریکسن در ساعات آینده وارد شهر میلان می‌شود تا به صورت رسمی با باشگاه اینترمیلان مذاکره کند.

سفر اریکسن به میلان برای مذاکره با اینتر

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال پیوستن کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی خط میانی تاتنهام به باشگاه اینترمیلان مطرح شده بود اما خبری رسمی در این باره منتشر نشده بود.

 

1468313

 

در تازه‌ترین اخبار درباره این انتقال احتمالی، فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار ایتالیایی نشریه انگلیسی گاردین در توییتی مدعی شد اریکسن در ساعات آینده امروز جمعه وارد شهر میلان می‌شود تا به صورت رسمی با باشگاه اینتر درباره انتقالش به این تیم مذاکره کند.

 

اریکسن از تابستان گذشته از نارضایتی خود از  شرایطش در تاتنهام صحبت کرده و به صراحت گفته بود که ترجیح می‌دهد این تیم انگلیسی را ترک کند. در آن زمان شایعات زیادی درباره انتقال او به رئال مادرید مطرح بود ولی در نهایت این انتقال انجام نشد و گفته شد زین‌الدین زیدان چندان تمایلی به جذب این بازی‌ساز دانمارکی نداشته است.

 

1468315

 

قرارداد فعلی اریکسن با تاتنهام در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و تاتنهامی‌ها برای جلوگیری از اینکه او را به صورت رایگان از دست بدهند با انتقال او به اینتر موافقت خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها