کد خبر : 1661058 | 20 دی 1398 ساعت 16:30 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

موضع فولاد در قبال سینا مریدی

هافبک دزفولی تیم فولاد هنوز وضعیتش را برای نیم‌فصل دوم روشن نکرده و مشخص نیست که در فولاد ماندنی می‌شود و یا به تیم دیگری خواهد رفت.

موضع فولاد در قبال سینا مریدی

به گزارش "ورزش سه"، سینا مریدی چند وقتی است در تمرینات تیم فولاد حاضر نمی‌شود و هنوز هیچ‌کدام از طرفین درباره دلیل این موضوع، صحبتی انجام نداده‌اند.

 

مدیرعامل فولاد خوزستان که چندین جلسه با وی گرفته، در اینباره به فارس اینچنین توضیح داده است: سینا مریدی در تمرینات ما همچنان غایب است اما فرزاد جعفری از دو روز پیش خودش را به تمرینات فولاد اضافه کرده است. حقیقتاً ما مریدی را به کمیته انضباطی فرا خواندیم ولی فکر می‌کنم ممکن است مشاوره‌های اشتباهی به برخی از بازیکنان داده شود. به سینا مریدی و همه قهرمانانی که در شهر خودشان بازی می‌کنند توصیه می‌کنم در شهرشان بمانند. این بازیکن را خیلی نصیحت کردم ولی آنها دوست دارند بعضی مواقع خودشان تصمیم نهایی را بگیرند. قرار بود این بازیکن اگر خواستار جدایی است تیمش را معرفی کند ولی تا امروز هیچ تحرکی نداشته و قاعدتاً اگر این رویه ادامه داشته باشد ما از طریق مدیر حقوقی اقدامات لازم را خواهیم کرد خوشبختانه آقای عارف‌نیا یک مدیر حقوقی توانمند است که در بحث نقل و انتقالات پاتوسی به ما کمک کرد و در بحث مریدی هم اجازه نخواهیم داد باشگاه فولاد ضرر کند.

 

تیم فولاد تاکنون سینا زامهران و آیاندا پاتوسی را به خدمت گرفته و در نخستین بازی باید روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال برود.

دیدگاه‌ها