کد خبر : 1661640 | 23 دی 1398 ساعت 12:01 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

چرا دل شهرخودرو به جدایی از یحیی راضی نیست؟

باشگاه شهرخودرو خراسان در حال دست و پا زدن برای حفظ یحیی گل‌محمدی است و به همین خاطر هم سنگ بزرگی پیش پای پرسپولیس گذاشته است.

چرا دل شهرخودرو به جدایی از یحیی راضی نیست؟

به گزارش ورزش سه، با اینکه بازی‌های سخت شهرخودرو برابر استقلال، سپاهان و تراکتورسازی به عنوان مدعیان قهرمانی لیگ، امتیازاتی را از کف این تیم خوب مشهدی در هفته‌های پایانی درآورده و حتی کارنامه عملکردی یحیی گل‌محمدی را هم نسبت به عنوان نایب قهرمانی نیم‌فصل سال گذشته تحت‌تاثیر قرار داده اما مدیران شهرخودرو با اعتماد همیشگی خود همچنان پای سرمربی‌شان ایستاده‌اند تا در فاصله کمتر از یک هفته به آسیا – اولین رخداد تاریخ فوتبال مشهد- تیمشان را دوباره سر و شکل دهد و برای صعود به دور گروهی آماده شود.

 

قهرهای یحیی زودرنج در طول دو فصل اخیر، شایعات وحشتناک جایگزینی او در پرسپولیس در ابتدای فصل و سکوت آزاردهنده او در برابر پرسش‌های بیشمار هواداران شهرخودرو در خصوص تمایلش برای پیوستن به پرسپولیس هم باعث نشده تا باز مالک باشگاه مشهدی تن به جدایی‌اش تا این لحظه بدهد.

 

حمیداوی که در اخبار غیررسمی با وساطت اشخاص ورزشی و سیاسی کشور روبرو شده تحت فشار زیادی قرار گرفته تا بله را بگوید. مدیری که در مناسبات کاری خود در شهرخودرو به تعامل نیاز دارد، به عنوان آخرین تیر ترکشش در برابر این حجم درخواست، مبلغی سنگین را پیش پای پرسپولیس قرار داده تا بلکه این اتفاق رخ ندهد!

 

مالک شهرخودرو به خوبی می‌داند هر گزینه‌ای به جای یحیی برای این تیم در آسیا تبعات خواهد داشت و به همین خاظر هم از شکست مذاکرات شب گذشته انصاری‌فرد ناراحت نیست چراکه سنگ بزرگ او هم احتمال جدایی سرمربی باارزشی که تیمش با نظر او بسته شده را کم می‌کند و هم دلیلی قانع‌کننده است برای وساطت‌های توصیه‌ای! پرشمار.


اظهر من الشمس اینجاست که اگر شهرخودرو به دنبال مباحث مالی باشد انتقال یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس در اولین درخواست ابتدای فصل سرخ‌های تهران، هم سود مالی خوبی نصیب این تیم کرده بود و هم فرصتی بود تا مشهدی‌ها تیم این فصلشان را با نظر سرمربی جدید راهی لیگ کند.

 

در شرایطی که پرسپولیس مشکل مالی دارد درخواست شش میلیارد مبلغ نقدی اتفاقی است که همان سنگ بزرگ بوده و نه تنها حمیداوی بلکه هواداران مشهدی هم دوست دارند این اتفاق نیفتد. امروز آبستن اتفاق بیشماری است که تا شب تکلیف این ماجرا را روشن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها