کد خبر : 1661734 | 23 دی 1398 ساعت 16:39 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم ۱- گل ریحان ۱؛

لیگ یک/ نصرتی از کورس امتیازی با مس عقب ماند

تلاش شاگردان خطیبی و نصرتی تنها یک امتیاز برای دو تیم به همراه داشت.

لیگ یک/ نصرتی از کورس امتیازی با مس عقب ماند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم آلومینیوم اراک از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه امام خمینی میزبان تیم رده دومی گل ریحان البرز بود.

 

سجادبیرانوند، رامتین سلیمان‌زاده، عباس یحیی‌بیگی، امیرحسین جدی، میثم مجیدی، سید مهدی حسینی، سید میثم آقایی، محمد شاه‌محمدی، سعیدخردمند، ابوالفضل عکاشه و محمد علی نژاد نفرات منتخب رسول خطیبی در ابتدای دیدار با گل ریحان البرز بودند.

حجت صدقی، رضا عبدی، محمدحسین پیرآزما، سیدامین نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، میلاد ابطحی، علیرضا ارجمندیان، محمدامین درویشی، مصطفی اکرامی، محمد پاپی و شاهین مجیدی نیز بازیکنانی بودند که با تصمیم محمد نصرتی در ترکیب ابتدایی گل ریحان برابر آلومینیوم اراک حضور داشتند.

 

آلومینیوم اراک که در دیدار اخیرش و نخستین حضور رسول خطیبی موفق به کسب پیروزی شده بود، با گل دقیقه ۲۷ ابوالفضل عکاشه از گل ریحان البرز پیش افتاد و در آستانه برتری خانگی قرار داشت که در لحظات پایانی نتیجه این مسابقه تغییر کرد.

گل ریحان که تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت، در دقیقه ۸۵ با گلزنی سید محسن حسینی، بازیکن تعویضی محمد نصرتی توانست به این مهم برسد تا آلومینیوم اراک تنها صاحب یک امتیاز شود.

 

شاگردان خطیبی با این تساوی ۳۰ امتیازی شدند و در جایگاه هفتم جدول لیگ یک جای گرفتند، اما با این نتیجه اجازه ندادند تیم گل ریحان همانند مس رفسنجان صدرنشین به امتیاز ۳۹ در پایان هفته نوزدهم برسد.

دیدگاه‌ها