کد خبر : 1661736 | 23 دی 1398 ساعت 16:42 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود یک نود ارومیه صفر

لیگ یک؛ پیروزی بزرگ سپیدرود بعد از 8 شکست

شاگردان نادر دست نشان بعد از هشت هفته ناکامی و شکست در نهایت با پیروزی برابر نود ارومیه اتفاق بزرگ این هفته را رقم زدند.

لیگ یک؛ پیروزی بزرگ سپیدرود بعد از 8 شکست

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی انتظار پیروزی سپیدرود حتی در استادیوم سردار جنگل رشت را مقابل یکی از مدعیان این فصل را داشت ولی شاگردان نادر دست نشان در یک نمایش بالاتر از حد انتظار موفق شدند با تک گلی که آقایی پور در نیمه اول به ثمر رساند، سه امتیاز شیرین این دیدار را به خود اختصاص دادند.


آخرین پیروزی سپیدرود مربوط به 75 روز قبل و برابر قشقایی شیراز بود و آنها اکنون بعد از دو ماه و نیم بار دیگر در استادیوم سردار جنگل موفق شدند امیدواری را به سکوها برای بقا و پایان دادن به روزهای تلخ افزایش داد.


نادر دست نشان، سرمربی سپیدرود که طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره جدایی او و حضور در ماشین سازی به گوش می‌رسید، در شرایطی که با بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی به کار خود روی نیمکت این تیم ادامه می‌داد، اکنون موفق شد در یک بازی برتر برابر نود ارومیه که در مقطعی چند هفته‌ای صدرنشین لیگ این فصل نیز بود، به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.


سپیدرود در این بازی با گلی که سجاد آقایی پور در دقیقه 41 به ثمر رساند از حریف پیش افتاد و با حفظ این نتیجه، در نهایت به سه امتیاز دست یافت.


سرخپوشان رشتی اکنون با کسب 18 امتیاز در رده پانزدهم جدول جا گرفته‌اند و نود ارومیه نیز بعد از این شکست در رده سوم به کار پایان داد.

دیدگاه‌ها