کد خبر : 1661762 | 23 دی 1398 ساعت 18:41 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ساری به ناراحتی دیبالا از تعویض شدن

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، ناراحتی دیبالا از تعویض شدن را طبیعی می داند.

واکنش ساری به ناراحتی دیبالا از تعویض شدن

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در یک بازی سخت و دشوار مقابل رم به پیروزی دست یافت. در بازی دیشب مریح دمیرال و کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی برای بیانکونری گلزنی کردند تا سه امتیاز ارزشمند به حساب شاگردان مائوریتزیو ساری واریز شود. یووه با پیروزی دیشب 48 امتیازی شد تا به صدر جدول رقابت های سری آ صعود کند.

 

پائولو دیبالا روی هر دو گل یوونتوس تاثیر گذار بود اما در دقیقه 70 جای خود را به گونزالو ایگواین داد؛ اتفاقی که باعث ناراحتی ستاره آرژانتینی شد. ناراحتی دیبالا از تعویض با واکنش مائوریتزیو ساری روبرو شده است. سرمربی یووه در این باره گفت: " پائولو می تواند به این اتفاق هر گونه پاسخی بدهد چرا که این یک موضوع طبیعی است. من هرگز ندیده ام که بازیکنی تعویض شود و بعد از آن خوشحال باشد. "

 

 

1468305

 

 

ساری درباره عملکرد آرون رمزی و آدرین ربیو نیز گفت: " آن ها به پیشرفت بازی ما کمک می کنند. من از هر دو آن ها راضی هستم اما با این وجود می توانند بیشتر از این ها پیشرفت کنند. آرون در آرسنال گل های زیادی زده و فکر می کنم که او ذاتا بازیکن گلزنی است. بازی در سری آ برای او آسان نیست و او باید مشکلات بدنی اش را حل کند."

دیدگاه‌ها