کد خبر : 1661864 | 24 دی 1398 ساعت 11:11 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ها بلند شوید؛ وقت صعود است

از دست دادن 5 امتیاز در بازی با ازبکستان و کره جنوبی اتفاق بدی بود و بیش از همه بازیکنان تیم امید را ناراحت کرد چون آنها از مدت ها قبل چشم انتظار این بازی ها بودند و زحمات زیادی را متحمل شدند.

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که تیم امتیاز از دست می دهد قبل از همه این بازیکنان هستند که مغموم می شوند، چرا که آنها جلسات متعدد تمرین و بازی دوستانه را پشت سر می گذارند و در صورت نتیجه گیری تیم هم ابتدا آنها هستند که بهره موفقیت را می برند. تیم امید هم در بازی با ازبکستان و هم دیدار با کره جنوبی خوب و محکم فوتبال کرد و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریفان خلق کرد اما در نهایت نتیجه به سود تیم ما رقم نخورد.

 

اما فوتبال ادامه دارد. اکنون وقت خوبی برای مغموم شدن نیست. هنوز ایران یک نود دقیقه دیگر پیش رو دارد و در صورت برد احتمال صعود دارد. حتی اگر ایران صعود نکند باز هم این ستاره ها باید پر امید و محکم به فوتبال ادامه دهند. به این خاطر که فلسفه فوتبال پایه در دنیا بازیکن سازی است و در کنار آن نتیجه گیری. همان طور که در دوران ابتدایی یاد گرفتن مهمتر از نمره است در فوتبال پایه هم بازیکن سازی مهم تر از نتیجه گیری است.

 

خطاب به ستاره های تیم امید این پیام را می فرستیم؛ ستاره ها بلند شوید. وقت صعود است. وقت تلاش است و مبارزه. تیم کره جنوبی در جام ملت های جوانان آسیا در سال 2016 وقتی حذف شد یک هفته بعد از حذف از بازی ها تورنمنت چهارجانبه برگزار کرد. مبارزه ادامه دارد. دو گروه است که در فوتبال همیشه بازنده اند. یک گروهی که از برد مغرور می شوند و دو گروهی که با شکست همه چیز را تمام شده می بینند.

 

1469387

 

1469388

 

1469389

 

1469390

 

1469391

 

 

دیدگاه‌ها