کد خبر : 1662345 | 26 دی 1398 ساعت 12:00 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

امید؛ بازیکنی که در پست هافبک دفاعی بهتر است

امید نورافکن در دو بازی ابتدایی تیم امید در پست مدافع میانی بازی کرد اما در بازی چین و با بازگشت به پست اصلی اش یعنی هافبک دفاعی عملکرد بهتری از خود به جا گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن که در استقلال در پست دفاع چپ هم بازی کرده در بازی با امید چین و در پست هافبک دفاعی زننده تک گل تیم ملی بود. او در این بازی دو بار شوت زد و دو بار هم اقدام به دریبل کرد. پاس های او دقت 83 درصدی داشت. در عملکرد هافبک دفاعی تیم امید در این بازی 4 قطع توپ و 3 نبرد هوایی موفق هم دیده می شود و به همین خاطر با دریافت نمره 8.1 از 10 از سوی سایت یازده به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. 

 

در بازی آخر امید ایران، شاهین طاهرخانی بازیکن تیم استقلال به جای امید نورافکن در پست مدافع میانی بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت. امید نورافکن پیش از این در تیم ملی جوانان هم در پست هافبک دفاعی بازی می کرد و اینروزها در تیم سپاهان هم همین نقش را دارد. بعد از اینکه حمید استیلی، عارف غلامی را به دلیل عدم رعایت مسایل انضباطی از تیم امید کنار گذاشت امید نورافکن را یک خط به عقب برد و در دو بازی ابتدایی تیم امید در برابر ازبکستان و کره جنوبی از او در پست مدافع میانی استفاده کرد.

 

1469962

دیدگاه‌ها