کد خبر : 1662552 | 27 دی 1398 ساعت 21:08 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید بدون راموس و گرت بیل مقابل سویا(عکس)

لیست تیم رئال مادرید برای بازی فردای این تیم مقابل سویا اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیستم لالیگا میزبان سویا خواهد بود. شاگردان زین‌الدین زیدان چندی پیش به مقام قهرمانی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا دست یافتند و حالا با روحیه مناسب پا به دیدار فردا خواهند گذاشت.

 

رئال مادرید در حال حاضر ۴۰ امتیاز دارد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

 

ساعاتی پیش اما لیست رئال مادرید برای بازی فردا مقابل سویا اعلام شد. لیستی که نشان می دهد رئال مادرید در بازی فردا غایبان زیادی خواهد داشت. ادن هازارد و مارکو آسنسیو به دلیل مصدومیت طولانی که از قبل داشته اند، بازی مقابل سویا را نیز از دست خواهند داد. از سمت دیگر سرخیو راموس در بازی فینال سوپرجام مقابل اتلتیکو دچار یک مصدومیت جزئی شد و زین الدین زیدان ترجیح داده که روی این بازیکن ریسک نکند. همچنین گرت بیل نیز که در تمرینات چند روز اخیر رئال مادرید شرکت کرده بود، از لیست رئال برای بازی فردا دور مانده است. زیدان سه بازیکن دیگر تیمش یعنی خامس رودریگز، ماریانو و اودریوزولا را به دلایل فنی از لیست خارج کرده است.

 

 

1470238

 

 

لیست رئال مادرید برای بازی فردا مقابل سویا: کورتوا، آرئولا، آلتوب، کارواخال، میلیتائو، واران، ناچو، مارسلو، مندی، کروس، مودریچ، کاسمیرو، ایسکو، بنزما، وازکز، یوویچ، براهیم، وینیسیوس، رودریگو

دیدگاه‌ها