کد خبر : 1662593 | 28 دی 1398 ساعت 10:00 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: تکرار هژمونی یونایتدِ فرگوسن، غیرممکن شده

با وجود حاکمیت بلامنازع لیورپول در فصل جاری لیگ برتر، این مربی آلمانی می‌گوید تیمش نمی‌تواند مثل یونایتد در دوران فرگوسن برای مدتی تا آن حد طولانی حاکم مطلق لیگ برتر انگلیس باشد.

کلوپ: تکرار هژمونی یونایتدِ فرگوسن، غیرممکن شده

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ به هواداران لیورپول متذکر شد که انتظار نداشته باشند لیورپول بتواند مثل منچستریونایتد در دوران سر الکس فرگوسن، برای مدتی تا آن حد طولانی حاکم مطلق لیگ برتر جزیره باشد.

 

1470278

 

لیورپول در فصل جاری خارق‌العاده بوده و از 21 بازی خود تا اینجا تنها دو امتیاز از دست داده و به نظر می‌رسد قهرمانی‌اش در این فصل قطعی است. اما اشاره کلوپ به یونایتد در دوران فرگوسن به این خاطر است که شیاطین سرخ در آن دوران 13 بار جامهای مختلف فوتبال انگلیس را فتح کردند و چنان هژمونی‌ای در فوتبال جزیره داشتند که کلوپ معتقد است در دوران مدرن چنین کاری غیرممکن است.

 

1470279

 

کلوپ در آستانه دیدار تیمش با منچستریونایتد در آنفیلد گفت:" راستش را بخواهید به نظر من رسیدن به حاکمیت بلامنازعی که یونایتد در زمان الکس فرگوسن داشته دیگر غیرممکن است. این روزها به خاطر اینکه خیلی از تیمها قدرت مالی خیلی بالا دارند، آنها هم دست روی دست نگذاشته و رقابت بسیار سخت است. بالا و پایین شدنهای تیم و بازیکنان باعث می‌شود حاکمیت تیمهایی مثل لیورپول و یونایتد دیگر هرگز نتواند مثل گذشته‌ها تا آن حد بلامنازع باشد".

 

 

دیدگاه‌ها