کد خبر : 1662612 | 28 دی 1398 ساعت 11:10 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

صیادمنش: رقبای تیم امید دو سال در اردو بودند

مهاجم لژیونر تیم ملی امید می گوید عدم تدارکات درست در صعود نکردن به المپیک نقش داشته است.

صیادمنش: رقبای تیم امید دو سال در اردو بودند

به گزارش "ورزش‌سه"، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم استانبول اسپور ترکیه که همراه تیم ملی امید به رقابت های مقدماتی المپیک توکیو رفته بود، درباره حذف تیم ایران از این رقابت ها بیان کرد: متاسفانه نتوانستیم صعود کنیم. این اتفاق با تفاضل گل کمتر افتاد. مشخصا همه ما تلاشمان را کردیم و دوست داشتیم صعود کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.


وی درباره اینکه خودش دیر به اردوی امیدها اضافه شد، تاکید کرد: بله، بقیه بچه ها هم شرایط خیلی متفاوتی با من نداشتند. همه تیم ها یکسال تا دوسال کنار هم بودند و بازی های تدارکاتی زیادی برگزار کردند اما خود من در هیچ مسابقه ای همراه تیم نبودم. فقط آخرین اردو اضافه شدم و به مسابقات رفتم. بقیه هم یک ماه یا کمتر و بیشتر در اردو بودند و در کل این موضوع برای نتیجه گیری بسیار موثر بود.


مهاجم تیم امید درباره اینکه این تیم طی یکسال 3 سرمربی عوض کرد، گفت: من در اردوها نبودم و بهتر است در این خصوص از بچه هایی که حضور داشتند بپرسید.


صیادمنش درباره انتقادهایی که از حمید استیلی می شود، خاطرنشان کرد: چیزی که من دیدم این است که او هرچه در توان داشت گذاشت و هرگز کم کاری نکرد. ایشان هر تلاشی انجام داد تا موفق شویم اما به هر حال نشد.


وی درباره آینده اش در فوتبال ایران افزود: من فعلا کارم را در ترکیه ادامه می دهم. تا پایان فصل در استانبول اسپور هستم و بعد دوباره به فنرباغچه برمی گردم.

دیدگاه‌ها