کد خبر : 1662643 | 28 دی 1398 ساعت 12:19 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: اصرار داریم در ایران بازی کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید اصرار باشگاه های ایرانی این است که بتواند در ایران میزبان حریفان خود باشند.

تابش: اصرار داریم در ایران بازی کنیم

به گزارش ورزش سه، مسعود تابش در پایان جلسه در فدراسیون فوتبال گفت: اصرار داریم در کشورمان بازی کنیم چون حق هواداران است که بازی ها را ببینند ضمن اینکه اگر بازی در کشور ثالث برگزار شود امتیاز گیری سخت می شود.

 

او در مورد محرومیت باشگاه های ایرانی در صورت کنار کشیدن از لیگ قهرمانان آسیا گفت: در این باره کمی تحمل کنید تا جلسات ما تکمیل شود، انشاالله کنفدراسیون فوتبال آسیا قبول می کند که ما میزبان بازی هایمان باشیم.

 

وی افزود: این یک تصمیم کاملا سیاسی است. در کشورهای دیگر تظاهرات میلیونی انجام می شود و حتی خیلی از کشورها درگیر جنگ هستند. شعار فیفا و ای اف سی این است که فوتبال از سیاست جداست و من فکر می کنم این تصمیم ها کاملا سیاسی است.

 

مدیرعامل سپاهان در مورد بحث حضور قلعه نویی در تیم ملی می گوید: الان برای لیگ قهرمانان من در خدمت شما هستم و انشاالله چند روز دیگر در این باره صحبت می کنم.

 

تابش در مورد اینکه گفته می شود مهدی تاج 3 روز پیش از این موضوع خبر داشت هم گفت: اینطور نیست، این موضوع تازه دیروز اعلام شده است و فکر نمی کنم هیئت رییسه ای اف سی هم به تصمیم نهایی رسیده باشد.

 

او در مورد نبود کرسی های تاثیرگذار در ای اف سی هم می گوید: آقای تاج نایب رییس ای اف سی هستند و دارند تلاش می کنند که این موضوع حل شود.

 

مدیرعامل سپاهان در مورد وضعیت ورزشگاه نقش جهان هم گفت: وضعیت نقش جهان بسیار خوب است و ما می توانیم میزبانی کنیم. امیدواریم خروجی مثبتی از جلسه کنفدارسیون فوتبال آسیا بیرون بیاید.

دیدگاه‌ها