کد خبر : 1662735 | 28 دی 1398 ساعت 18:09 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

این تصمیم دشمنان ایران است

رویانیان: ما خودمان تامین کننده امنیت هستیم

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص محرومیت تیم‌‌های ایرانی از میزبانی در جام باشگاه‌های آسیا گفت: afc عامل امنیت در منطقه را به عنوان کشور ناامن معرفی می‌کند.

رویانیان: ما خودمان تامین کننده امنیت هستیم

به گزارش "ورزش ‌سه"، محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر انجام بازی‌ تیم‌های ایرانی در کشور ثالث گفت: ماجرا کاملا سیاسی است و به نظرم فشار عربستان و دشمنان ماست که باعث ذلت غرور ملی و تیم‌های ورزشی ایران شوند. ما نباید اجازه دهیم که عزت و امنیت و آرامشی که در همه جای ایران وجود دارد، دستخوش بازی‌های سیاسی افرادی که دشمن مملکت هستند بشود. آن‌ها دشمن ایران هستند و من از مواضع مدیران باشگاه‌های ایرانی خیلی خوشحال هستم و حق است که در مسابقات حضور پیدا نکنند. وزارت ورزش باید قاطعانه مقابل این مسئله بایستد و با کمک وزارت خارجه به دنبال راهکار باشد تا حل شود و اگر نشد اصلا شرکت نکنیم.

 

وی در خصوص احتمال محرومیت تیم‌های ایرانی در صورت انصراف از این دوره گفت: این قابل پیگیری و پیشگیری است. ما نمی‌خواهیم ناامید حرف بزنیم و باید این مشکل را حل کنیم. اگر حالا محکم بایستیم بعدا هم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. بالاخره راهکار حقوقی وجود دارد تا ما از سال آینده محروم نشویم. واقعیت این است و ما نباید زیر بار ذلت و اهانت به ایران با عظمت و باشکوه برویم. کشورهایی که رای به این مسئله داده‌اند چقدر امنیت دارند و ایران چقدر امنیت دارد؟ ما خودمان تامین کننده امنیت در منطقه هستیم. از آمریکا می‌آیند و می‌خواهند امنیت منطقه را تامین کنند در حالی که خودشان عامل بی نظمی و ناامنی هستند. afc عامل امنیت در منطقه را به عنوان کشور نا امن معرفی می‌کند آن هم سر یک بازی فوتبال! این توهین به مردم ماست.

 

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: کار دشمن سو استفاده است و می‌خواهد از کوچک ترین روزنه یک سوراخ بزرگ بسازد تا به اقتدار، عزت و عظمت ایران ضربه بزند. فوتبال دریچه ای است برای سیاسیون منطقه و دنیا و می‌خواهند مردم ایران را تحقیر کنند. وزیر محترم ورزش با توجه به حساسیتی که دارد باید این مسئله را مورد توجه قرار دهند و با دیپلماسی آن را حل کنند ولی اگر این اتفاق رخ نداد باید پای عزت مردم بایستند.

دیدگاه‌ها