کد خبر : 1662805 | 28 دی 1398 ساعت 23:49 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: زلاتان هدیه ای از بهشت ​​است

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد تیمش از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارد.

پیولی: زلاتان هدیه ای از بهشت ​​است

 

به گزارش "ورزش سه"، میلان که با ورود زلاتان در هفته های اخیر شرایط بهتری پیدا کرده، فردا در سری آ به مصاف اودینزه خواهد رفت. استفانو پیولی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد شرایط تیمش، زلاتان و بازگشت جیجی دوناروما به ترکیب صحبت کرد.

 

استفانو پیولی گفت: "ما از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی هستیم و بعد از نیم فصل اول که مطابق با استانداردهای ما نبود، باید در تلاش برای کسب امتیازات بیشتر باشیم. میلان سخت تلاش می کند و ما در سیستم دیگری تعادل پیدا کرده ایم. همه آماده هستند تا در هر زمینه‌ای به حریف فشار بیاورند. ما باید اعتقاد داشته باشیم که تیمی هستیم که می توانیم گل بزنیم و امتیاز نمی دهیم.

 

1469911

 

اودینزه از زمان حضور لوکا گوتی امتیازات زیادی گرفته و تبدیل به تیمی دونده و فیزیکی شده است. زلاتان ثابت می کند که چیزی بیش از یک اسم بوده و هدیه ای از بهشت ​​است. زلاتان حتی نمی خواهد یک تمرین را از دست بدهد، چه رسد به یک مسابقه. زلاتان باعث بالا رفتن سطح تیم شده، زیرا اگر بازیکنی در بالاترین سطح ظاهر نشود مورد عصبانیت و غضب زلاتان قرار خواهد گرفت. وضعیتی اضطراری داریم و بازیکنان غایب زیادی خواهیم داشت، اما جیجی دوناروما تمرین کرده و فکر می کنم بتواند فردا بازی کند.

 

احتمال جدایی روبرتو سوسو؟ انتقاد به بازیکنان باید به رشد آنها کمک کند. من به سوسو اعتقاد داشته و معتقدم او خصوصیات بسیار خوبی دارد."

دیدگاه‌ها