کد خبر : 1662835 | 29 دی 1398 ساعت 10:00 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

اردوی فشرده گتوزو برای عبور ناپولی از بحران

گنارو گتوزو سرمربی ناپولی بعد از شکست 2-0 تیمش مقابل فیورنتینا گفت ناپولی هنوز بیمار است و باید در یک اردوی فشرده تمرینی شرکت کند تا از وضعیت دشواری که گرفتارش شده رها شود.

اردوی فشرده گتوزو برای عبور ناپولی از بحران

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-0 ناپولی مقابل فیورنتینا در سری آ و سقوط ناپولی به رتبه سیزدهم جدول، گنارو گتوزو سرمربی جدید ناپولی به خبرنگاران گفت که بازیکنان این تیم تصمیم گرفته‌اند در یک اردوی تمرینی فشرده شرکت کنند تا تیم به این ترتیب از شرایط دشواری که در آن گرفتار شده نجات پیدا کند.

 

1470608

 

شکست دیروز ناپولی مقابل فیورنتینا سومین شکست پیاپی ناپلی‌ها در دوران گتوزو بود و آنها را به رتبه سیزدهم جدول سری آ رساند. گتوزو از پنج بازی خود در این تیم چهار بار شکست خورده و این باعث شده تنش‌ها در ناپولی شدت گرفته و تیم در وضعیت بسیار نامناسبی قرار بگیرد.

 

گتوزو در پایان بازی دیشب گفت تیمش پیش از بازی‌های بعدی با لاتزیو و یوونتوس به اردو می‌رود. او در این باره گفت:" من با تیم صحبت کردم و آنها تصمیم گرفتند که از امشب در یک اردوی تمرینی فشرده شرکت کنند. این تصمیم بازیکنان بود. ما نمی‌توانیم از جزئیات چشم‌پوشی کنیم. باید به چشم همدیگر مستقیم نگاه کنیم و راست بگوییم. ما باید کنار هم بمانیم".

 

سرمربی ناپولی در ادامه گفت:" ما باید راه‌حل پیدا کنیم چون آنچه در حال حاضر انجام می‌دهیم، کافی نیست. اول باید از همه هواداران عذرخواهی کنیم و همینطور از کل شهر ناپل".

 

دیدگاه‌ها