کد خبر : 1662880 | 29 دی 1398 ساعت 12:44 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعایی که فدراسیون فوتبال آن را رد کرد

آیا فدراسیون فوتبال پیش از این ها از لغو میزبانی تیم های ایرانی درلیگ قهرمانان آسیا خبر داشت؟

ادعایی که فدراسیون فوتبال آن را رد کرد 

به گزارش "ورزش سه"، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال این موضوع را رد می کند و می گوید: بر خلاف اعلام بعضی از رسانه‌ها، نامه کنفدراسیون آسیا روز جمعه به فدراسیون فوتبال رسید و همان طور فدراسیون فوتبال این خبر را به طور رسمی اعلام کرد. 

 

پیش از اعلام خبر لغو میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا خبر تضمین وزیر ورزش و جوانان به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا در آرامش کامل در رسانه ها اعلام شده بود؛ به همین خاطر برخی بر این باورند که خبر لغو میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا زودتر به فدراسیون فوتبال اعلام شده بود و فدراسیون فوتبال این خبر را روز جمعه اعلام کرد که سخنگوی فدراسیون فوتبال این ادعا را رد می کند. 

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد کمیته مسابقات به کمیته اجرایی پیشنهاد داده است بازی تیم های ایرانی با حریفان در کشور بی طرف برگزار شود. هر چهار تیم ایرانی حاضر در این بازی ها با این تصمیم مخالفت کرده اند و اذعان کرده اند در صورت اجرای این تصمیم از بازی ها کنار خواهند کشید. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز در اینباره خبر را به طور رسمی اعلام نکرده است. با توجه به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در روزهای آتی باید منتظر اظهار نظر رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره باشیم.

 

خبرنگار: سیده ساره حسینی

 

دیدگاه‌ها