کد خبر : 1662970 | 29 دی 1398 ساعت 18:30 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای تله فوت

نیمار یک قدم به ماندن در PSG نزدیک‌تر شد

نیمار ممکن است بر خلاف تابستان گذشته که تلاش زیادی برای جدایی از پی اس جی داشت، قراردادش را تمدید کند.

نیمار یک قدم به ماندن در PSG نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت ها شایعه و کش و قوس درباره تمایل نیمار برای جدا شدن از پاری سن ژرمن که از تابستان گذشته به یکی از خبرهای مهم فوتبال دنیا تبدیل شده است، حالا در فرانسه می گویند که باشگاه پاری سن ژرمن تمایل بیشتری برای ماندگار کردن نیمار دارد و ستاره برزیلی نیز بی میل به تمدید نیست.

 

 

1469127

 

 

در همین رابطه شبکه تله فوت مدعی شد که مدیران پاری سن ژرمن مذاکرات خود برای تمدید قرارداد این بازیکن 27 ساله را از هم اکنون آغاز کرده اند. نیمار در ابتدای ماه جاری میلادی مدعی شده بود که به دنبال تجربه چالش های جدید است اما در عین حال تاکید داشت که قصد دارد با پاری سن ژرمن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کند.

 

هدف پاری سن ژرمن نیز از هزینه 222 میلیون یورویی برای خرید بازیکن تیم ملی برزیل کسب موفقیت در رقابت های لیگ قهرمانان بود اما این بازیکن علی رغم درخشش در مسابقات داخلی در مرحله حذفی رقابت های اروپایی مصدوم شده و نتوانست کمکی به تیم خود کند. در هر دو فصل حضور نیمار در ترکیب این تیم، پاریسی ها در مرحله یک هشتم نهایی از رقابت ها حذف شدند.

 

دو روز پیش نشریه فیگارو نیز گزارش داده بود که نیمار در چرخشی 180درجه‌ای نسبت به تابستان گذشته حالا تصمیم گرفته است که گزینه ماندن در PSG را انتخاب کند. 

 منبع نزدیک به نیمار به فیگاور گفته بود که اگر PSG بخواهد مذاکره کند، ما پای حرفهای آنها خواهیم نشست و گوش خواهیم داد و اینکه نیمار مدت ها بود که اینقدر در پاریس ابراز رضایت نداشت.

 

 

1466425

دیدگاه‌ها