کد خبر : 1662980 | 29 دی 1398 ساعت 19:30 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

لچه 1 - 1 اینتر؛ 2020 سال نراتزوری نیست!

اینتر در دومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند.

لچه 1 - 1 اینتر؛ 2020 سال نراتزوری نیست!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که هفته گذشته در دیدار خانگی مقابل آتالانتا با تساوی 1-1 متوقف شده بود، امروز عصر نیز در خانه لچه با همین نتیجه به تساوی دست یافت تا دو امتیاز حساس دیگر را نیز در کورس با یوونتوس از دست بدهد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و اولین فرصت در دقیقه پنجم برای این تیم ایجاد شد، اما ضربه سر روملو لوکاکو روی ارسال آنتونیو کاندروا از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد و روی پاس استفانو سنسی، لائوتارو مارتینز مقابل دروازه لچه صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم این مهاجم 22 ساله راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 31 اینتر تا آستانه زدن گل اول پیش رفت. پاس لوکاکو در پشت محوطه به بروزوویچ رسید و این هافبک کروات اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت محکم او به دیرک برخورد کرد و این فرصت از دست رفت.

 

1470802

 

در اواخر نیمه اول داور بعد از برخورد توپ به دست سنسی به سود لچه اعلام پنالتی کرد، اما بعد از بازبینی صحنه تصمیم خود را تغییر داد تا نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون به اتمام برسد.

 

در همان اوایل نیمه دوم و روی یک موقعیت کرنر برای لچه، باباکار می توانست دروازه اینتر را باز کند، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 59 اینتر صاحب موقعیت خوبی از روی یک ضربه ایستگاهی شد، اما شوت استفانو سنسی با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 66 و روی پاس مارسلو بروزوویچ، لائوتارو یک بار دیگر مقابل دروازه لچه صاحب موقعیت شد اما ضربه آرام او راهی به دروازه نیافت.

 

اما اینتر در دقیقه 71 بالاخره به گل اول دست یافت. ارسال بیراگی از سمت چپ با ضربه سر دقیق باستونی از درون محوطه همراه بود و اینتر از لچه پیش افتاد.

 

اما لچه در صدد جبران گل برآمد و خیلی زود به گل تساوی دست یافت. ارسال ماجر از سمت چپ با ضربه دقیق و تمام کننده مانکوسو همراه شد و دروازه سمیر هندانوویچ باز شد.

 

دقایقی بعد و روی یک موقعیت ایستگاهی، لچه می توانست به گل دوم نیز دست یابد اما ضربه فالکو با کمترین اختلاف ممکن به بیرون رفت. در ادامه اینتر تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت که به نتیجه ای نرسید و در نهایت به تساوی 1-1 برابر لچه رضایت داد.

دیدگاه‌ها