کد خبر : 1662988 | 29 دی 1398 ساعت 20:16 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

یکشنبه 29 دی ماه

10 خبر برتر "ورزش سه" – امروز

در شرایطی به بررسی 10 خبر پربیننده امروز می پردازیم که هر لحظه ممکن است afc نظر نهایی درباره بازی تیم های ایرانی در زمین بی طرف را اعلام کند. خبری که می تواند عنوان پربیننده ترین مطلب را از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه هنوز نظر نهایی درباره بازی های تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اعلام نشده است طبیعی بود که خبرهای امروز، یک شنبه، 29 دی ماه هم تحت تاثیر برگزاری یا عدم برگزاری بازی های تیم های ایرانی در خانه قرار داشته باشد.  

 

اما پربیننده‌ترین های امروز کدام خبرها بودند؟ این تاپ تن "ورزش سه" در روز یک شنبه 29 دی ماه است:

 

01. حذف بازی های استقلال و شهرخودرو از تقویم آسیا (عکس)

 

پس از حرف و حدیث هایی که مبنی بر برگزاری یا عدم برگزاری بازی تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در خانه پخش شد، کمیته مسابقات ای‌اف‌سی در آخرین اقدام، بازی‌های نمایندگان ایران یعنی استقلال و شهرخودرو را از برنامه مسابقات مرحله دوم مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری حذف کرد. حرکتی که تصویر آن در مطلب مورد نظر آمده است.

 

1470823

 

02. چینی‌ها پای معروف طلا ریختند!

 

سفر تیم ملی ایران به چین برای کسب سهمیه المپیک، برای سعید معروف بی برگشت بود چون او از جیانگمن خودش را به بیجینگ رساند تا در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند. امروز هم تصویری از کاپیتان تیم ملی ایران با پیراهن شماره 7 بایک موتور منتشر شد تا این بازیکن رسما کار خود را در سوپرلیگ چین آغاز کند.

 

1470824

 

03. مثلث مخوف پرسپولیس تشکیل می‌شود؟

 

در این مطلب درباره اینکه اگر سرخ پوشان از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشند بحث شد و اینکه ممکن است نتوانند با استوکس قرارداد امضا کنند و به همین دلیل همه چیز درباره تشکیل مثلث مخوف سرخ پوشان به نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا ربط پیدا خواهد کرد.

 

1470825

 

04. بازیکن ژرژ مندس چگونه سر از ایران در آورد؟

 

تراکتوری ها در روزهای اخیر اردوی تدارکاتی نیم فصل خود را در برپا کرده بودند و یک مهاجم الجزایری به نام عکاشه حمزاوی را جذب کردند. این مهاجم 29 ساله، با 185 سانتی متر قد، چپ پا است و در هر سه پست مهاجم نوک، وینگر راست و وینگر چپ بازی کرده. بهترین دوران فوتبال او به حضور در تیم دیپورتیو ناسیونال پرتغال برمی گردد که 41 بار در این تیم بازی کرد و 7 گل هم زد.

 

1470826

 

05. در انتظار پاسخ AFC به تهدید تحریم از سوی ایران

 

به دنبال اعلام موضع مشترک 4 باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و تهدید به کناره گیری از این لیگ، کمیته اجرایی AFC تصمیم نهایی را خواهد گرفت. در این مطلب به این مسئله به طور کامل رسیدگی می شود و شرایط مختلف برای اعلام پاسخ مورد بررسی قرار گرفت.

 

1470827

 

06. بازهم معجزه احمد الکاف برای عربستان (عکس)

 

داور عمانی باز هم برای عربستانی ها شیرین کاری کرد. او پس از بازی های معروفی که در لیگ قهرمانان آسیا سوت زد حالا در بازی های مقدماتی المپیک یک پنالتی عجیب و غریب برای عربستانی ها گرفت و موجبات صعود این تیم را با همان پنالتی مهیا کرد.

 

1470828

 

07. نه مسی نه رونالدو؛ کفش طلا سایز اوست! (عکس)

 

در این مطلب به درخشش ایموبیله پرداخته شده است. بازیکنی که این روزها برای لاتزیو می درخشد. چیرو ایموبیله، مهاجم گلزن لاتزیو امید اول کفش طلا در این فصل اروپا به شمار می آید.

 

1470829

 

08. ولسیانی:afc  روح ورزش را با سیاست آلوده نکند

 

مطلب مربوط به مصاحبه با مدافع گرجستانی تیم سپاهان اصفهان است که درباره حرکت اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا به اظهارنظر پرداخته و حرکت آنها را آلوده کردن روح ورزش با سیاست تعبیر کرده است.

 

1470830

 

09. آتش‌بازی مهرداد محمدی در لیگ برتر پرتغال

 

مهرداد محمدی، ستاره ایرانی آوس که در ۱۵ مسابقه اخیرشان ۶ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده بود، حالا موفق شد آمار گل‌های خود را به ۷ و پاس گل‌ها را به عدد ۵ افزایش دهد تا به رده پنجم برترین گلزنان و رتبه سوم برترین پاسورهای لیگ برتر پرتغال صعود کند و عملکرد خیره کننده‌ای در تیم قعر جدولی آوس داشته باشد.

 

1470831

 

10. حبیب کاشانی: فعال باشیم، خودمان را مجازات نکنیم

 

مدیرعامل سابق پرسپولیسی ها و مدیر سابق تیم امید ایران در این مصاحبه به بررسی شرایط اخیر فوتبال ایران پرداخته و درباره این دو تیم به اظهارنظر پرداخت.

 

1470832

دیدگاه‌ها