کد خبر : 1663055 | 30 دی 1398 ساعت 10:50 | 83.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت‌طلبانه‌ترین گل سال در دقیقه 90+3

وقتی آلیسون، زیدان آنفیلد شد(عکس)

گل فرصت‌طلبانه محمد صلاح به منچستریونایتد در دقیقه 90+3 بازی دیروز دو تیم اولین گل او به منچستریونایتد بود و باعث شد شاگردان کلوپ با نتیجه مقتدرانه 2-0 از پس شیاطین سرخ برآیند.

وقتی آلیسون، زیدان آنفیلد شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاس گل استثنایی آلیسون بکر، سنگربان برزیلی لیورپول برای محمد صلاح در دقیقه 90+3 بازی دیروز لیورپول و منچستریونایتد که با فرصت‌طلبی این مهاجم مصری به گل دوم قرمزهای آنفیلد تبدیل شد یکی از جذاب‌ترین صحنه‌های این بازی را بوجود آورد.

 

1470967

 

دو تیم دیروز درحالی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که کلوپ و شاگردانش انتظار داشتند بازی دشواری در پیش داشته باشند. درحالیکه بازی با گل زودهنگام ویرژیل فن‌دایک در دقیقه 14 با برتری 1-0 به نفع لیورپولی‌ها ادامه داشت و همه منتظر به صدا درآمدن سوت پایان بازی بودند، آلیسون بکر یک پاس گل استثنایی در اختیار محمد صلاح گذاشت تا او با فرصت‌طلبی گل دوم تیمش را به ثمر برساند و همه امیدهای شاگردان سولسشر برای به تساوی کشاندن بازی را نقش بر آب کند.

 

1470950

 

لیورپول با این پیروزی حالا بعد از 22 بازی 64 امتیازی شده و درحالیکه یک بازی از تیم دوم جدول، منچسترسیتی کمتر دارد با اختلاف 16 امتیاز نسبت به این تیم با اقتدار در صدر جدول ایستاده است.

 

1470965

 

در دقیقه 90+3 بازی آلیسون برزیلی وقتی توپ را در اختیار گرفت با یک نگاه سریع متوجه شد صلاح به تنهایی در پیشانی خط حمله این تیم فرصت ایده‌آلی دارد. آلیسون توپ را به دقیق‌‌ترین شکل ممکن به صلاح رساند تا او هم با تیزهوشی و فرصت‌طلبی کار را تمام کند. البته وقتی آلیسون توپ را برای صلاح فرستاد دنیل جیمز از منچسترسیتی به سمت صلاح استارت زد تا مانع از رسیدن توپ به او شود ولی این صلاح بود که با آرامش از این خطر رهایی جست و توپ را از میان پاهای داوید دخیا وارد دروازه یونایتد کرد.

 

1470949

 

صلاح بعد از این گل در مقابل یورگن کلوپ پیراهن خود را در آورد و سپس گل خود را با هواداران لیورپول جشن گرفت. آلیسون هم از دروازه خودی تا نزدیکی دروازه حریف دوید تا در جشن هم‌تیمی‌هایش شرکت کند.

 

نکته جالب این بود که محمد صلاح تا کنون موفق به باز کردن دروازه منچستریونایتد نشده بود و این اولین گل او با پیراهن لیورپول مقابل قرمزهای شهر منچستر بود.

 

1470951

 

دیدگاه‌ها