کد خبر : 1663166 | 30 دی 1398 ساعت 17:23 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: با آمدن آرتتا شرایط آرسنال تغییر کرده است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش در بازی فردا کار دشواری مقابل آرسنال خواهد داشت.

لمپارد: با آمدن آرتتا شرایط آرسنال تغییر کرده است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان آرسنال خواهد بود. دو تیم در حال حاضر شرایط خوبی را تجربه نمی کنند. چلسی در بازی گذشته خود در مقابل نیوکسل شکست خورد. در سمت مقابل آرسنال بعد از روی کار آمدن میکل آرتتا نیز نتوانسته به عملکرد پر نوسان خود پایان دهد.

 

فرانک لمپارد دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دربی لندن شرکت کرد.

 

بازی برابر آرسنال؟


لیگ برتر یک تورنمنت رقابتی به حساب می‌آید. مطمئن هستم که آرسنال تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی نیز در اختیار دارد. بعد از آمدن آرتتا شرایط آرسنال تغییر زیادی کرده و ما باید در بازی فردا بهترین فرم خود را به نمایش بگذاریم. 

 

 

 

1470548

 

 

مشکلات ذهنی و روانی چلسی؟


مشکل ما تنها این موضوع نیست بلکه چیزهای دیگری نیز وجود دارد. ما باید برای بهتر شدن تمرین کنیم. اگر این اتفاق رخ ندهد قطعاً نمی‌توانیم بلندپروازی داشته باشیم.

 

نقل و انتقالات؟


در این مقطع نمی توان به این موضوع با دید بلند مدت نگاه کرد چرا که در حال حاضر بازیکنان زیادی در بازار وجود ندارد. با این وجود ما از نظر کوتاه مدت برنامه‌هایی داریم.

 

 

1463556

 

 

کاوانی؟


بازیکن فوق‌العاده ای است و من کاملاً ذهنیت و شخصیت او را می پسندم. چیزی درباره وضعیت او نمی دانم. بازیکنان زیادی در بازار وجود دارند که در وضعیتی مشابه او به سر می برند.

دیدگاه‌ها