کد خبر : 1663236 | 30 دی 1398 ساعت 23:04 | 78.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ستاره میلان، حسرت بزرگ رئال مادرید

شاید حالا رئال مادرید از فروش تئو هرناندز، مدافع چپ و فرانسوی خود به میلان پشیمان شده باشد.

درخشش ستاره میلان، حسرت بزرگ رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، ترافیک بالا در بین بازیکنان دفاعی رئال مادرید در نهایت باعث شد این تیم در تابستان مجوز خروج تئو هرناندز را صادر کند و این مدافع جوان و فرانسوی راهی سری آ و باشگاه میلان شد. اگرچه تئو هرناندز در همان بدو ورود دچار مصدومیت شده و بازی های زیادی را از دست داد، اما او در هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و یکی از دلایل نتایج درخشان روسونری لقب گرفته است. میلان در سال 2020 در چهار بازی به سه پیروزی و یک تساوی دست یافته که در این میان نقش تئو هرناندز غیرقابل انکار است.

 

1471169

 

جالب اینجاست تئو هرناندز با به ثمر رساندن پنج گل در سری آ و یکی در کوپا ایتالیا، در حال حاضر بهترین گلزن روسونری و گلزن ترین مدافع چپ در بین لیگ های معتبر اروپایی به شمار می آید. در جریان پیروزی دراماتیک دیروز میلان مقابل اودینزه، تئو هرناندز موفق به گلزنی شد تا دومین گل در سال 2020 و در همین مدت کوتاه را به ثمر برساند.

 

اگرچه رئال مادرید در سال های اخیر مدافع باکیفیتی مانند مارسلو را در این پست در اختیار داشته، اما مدافع برزیلی در حال حاضر 32 ساله است و احتمالا طی یکی دو سال آینده از رئال مادرید جدا خواهد شد. در صورت ادامه روند درخشان تئو هرناندز در لباس میلان، احتمالا کهکشانی ها در سال های آتی به خاطر از دست دادن او حسرت خواهند خورد.

دیدگاه‌ها