کد خبر : 1663565 | 02 بهمن 1398 ساعت 15:25 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا و تمجید ویژه از ستاره سوئیسی آرسنال

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تمجید ویژه ای از ستاره سوئیسی تیمش یعنی گرانیت ژاکا انجام داد.

میکل آرتتا و تمجید ویژه از ستاره سوئیسی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، اوایل فصل بود که گرانیت ژاکا توسط سرمربی وقت آرسنال یعنی اونای امری به عنوان کاپیتان توپچی ها انتخاب شد. نتایج بد آرسنال در آن زمان باعث شده بود که بازیکنان این تیم وضعیت روحی خوبی نداشته باشند و همین موضوع باعث شد که ژاکا بعد از تعویض شدن در دیدار مقابل کریستال پالاس واکنش تندی نسبت به هو شدن از سوی هواداران نشان دهد؛ اتفاقی که حتی باعث شد این ستاره سوئیسی تا آستانه جدایی از آرسنال پیش برود.

 

با انتخاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی آرسنال اما شرایط تا حدود زیادی برای ژاکا تغییر کرد و او حالا رفته رفته به فرم خوب خود بازگشته است. ستاره سوئیسی در بازی دیشب آرسنال برابر چلسی نیز در ترکیب اصلی توپچی ها حضور داشت و نمایش نسبتا خوبی ارائه داد.

 

 

1471512

 

 

میکل آرتتا پس از پایان بازی دیشب به تمجید از ژاکا پرداخت و گفت: " از اولین روزی که به آرسنال آمدم با او صحبت کردم و در آن زمان نگرانی هایی داشت که علتش اتفاق به وجود آمده برای خانواده اش بود. تلاش کردم به ژاکا ثابت کنم که این باشگاه بهترین مکان ممکن برای اوست. هر چیزی که در تمرینات از او خواستم را با شوق کامل ‌و به درستی انجام داده است. در برابر چلسی و هنگامی که تصمیم گرفتم از او در فاز دفاعی استفاده کنم، مطمئن نبودم که کار درستی انجام می دهم اما می دانستم تمام سعی خود را برای موفقیت تیم انجام می دهد. این رفتار و نگرشی است که دوست دارم از همه بازیکنان ببینم."

دیدگاه‌ها