کد خبر : 1663588 | 02 بهمن 1398 ساعت 17:23 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارشی از احتمال یک انتقال ویژه در زمستان

طارمی از مهاجمان استون ویلا بهتر است؟

نمایش خیره کننده مهدی طارمی در اولین سال حضورش در فوتبال اروپا باعث شده تا او در نقل و انتقالات زمستانی نیز موردتوجه برخی باشگاه‌ها قرار داشته باشد.

طارمی از مهاجمان استون ویلا بهتر است؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از شایعات گوناگونی که پیرامون انتقال بازیکنان ایران به لیگ برتر انگلیس شنیده می‌شد در سال گذشته علیرضا جهانبخش به تیم برایتون انگلیس پیوست و حالا هم تیمی او مهدی طارمی، در تیم ملی فوتبال ایران نزدیک به یک انتقال جذاب است. با اعلام شبکه اسکای اسپورت مهدی طارمی در لیست خرید تیم استون ویلا، تیم رده هجدهمی مسابقات لیگ جزیره قرار گرفته است و به احتمال فراوان او با ترک تیم ریوآوه پرتغال به انگلیس سفر خواهد کرد. طارمی در فصل 19-2021 در مجموع 20 بازی رسمی برای تیم پرتغالی به میدان رفته است و موفق شده در کنار 9 گل 5 پاس گل هم ارسال کند. مهاجم ایرانی سه روز پیش آخرین بار در مسابقه برابر بوایستا گلزنی کرد و عملکرد چشمگیری نسبت به مهاجمان فعلی تیم استون ویلا داشته است.

 

استون ویلا با چهار مهاجم به مسابقات فصل جاری وارد شده است و آنها پیش از اینکه طارمی را در لیست خرید خود قرار بدهند با اموانا ساماتا، مهاجم سابق تیم خنک بلژیک به توافق دست پیدا کردند. کینان دیویس 21 ساله انگلیسی یکی از ضعیف‌ترین مهاجمان فصل استون ویلا است. او در 6 بازی لیگ برتر انگلیس و 3 بازی جام اتحادیه به میدان رفت و در مجموع 74 دقیقه بازی که انجام داده روی هم رفته تنها یک گل و یک پاس گل به دست آورده است. آخرین بازی او در هفته دهم برابر منچسترسیتی بود و از آن زمان تا به امروز حتی فرصت حضور در لیست 18 نفره را هم پیدا نکرده است.

وسلی 23 سال اهل برزیل یکی دیگر از مهاجمان استون ویلاست که طی نیم فصل تقریبا آمار قابل قبولی داشته است. این بازیکن این فصل در 22 بازی رسمی حضور داشته که حاصل آن 6 گل و یک پاس گل است. او به دلیل پارگی رباط صلیبی از هفته بیست و دوم مقابل منچسترسیتی غایب است و فصل برای او به اتمام رسیده است.

 

1471207

 

 

ایندیانا واسیلیف مهاجم 18 ساله آمریکایی تیم استون ویلاست که در تیم زیر 23 سال این تیم حضور دارد و قبل از هفته بیست و سوم هرگز فرصت بازی در تیم بزرگسالان را در چارچوب مسابقات فصل جاری کسب نکرده بود. او در بازی هفته گذشته برابر برایتون برای 23 دقیقه به میدان رفت و قبل از آن برای تیم زیر 23 سال استون ویلا بازی می‌کرد. البته او دو مسابقه در جام اتحادیه و جام حذفی بازی کرده که گلی در پی نداشت و 6 گل این فصل او در لیگ زیر 23 ساله‌ها به ثمر رسیده است.


انور القاضی تنها مهاجم موفق ویلا در  این هفته ها بوده. او که در ابتدای فصل از تیم فرانسوی لیل به جزیره آمده، در این فصل ۴ گل و ۴ پاس گل در کارنامه اش ثبت کرده و به لحاظ آماری بهترین مهاجم این تیم بوده.


استون ویلا که امسال از چمپیون شیپ به لیگ برتر صعود کرده، در آغاز فصل حدود ۱۱۰ میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرد و در جدول پر هزینه ترین تیم های امسال انگلیس در نقل و انتقالات، بعد از منچستر یونایتد در رده دوم قرار گرفت اما این ولخرجی ها تا اینجای فصل نتیجه نداده و استون ویلا فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد.
با این اوصاف، هیچ بعید نیست استون ویلا برای حل مشکل گلزنی اش، مهدی طارمی را در فرصت باقیمانده به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها