کد خبر : 1663650 | 02 بهمن 1398 ساعت 20:25 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف ۴ تیم نهایی مشخص نشد؛

صعود مس به نیمه‌نهایی، برد سن‌ایچ در پنالتی

تیم‌های مس سونگون و سن‌ایچ ساوه به جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر فوتسال صعود کردند.

صعود مس به نیمه‌نهایی، برد سن‌ایچ در پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در دور سوم، امروز چهارشنبه با انجام سه مسابقه پیگیری شد که در نهایت تیم‌های مس سونگون و سن‌ایچ ساوه به ترتیب با برتری مقابل ملی حفاری اهواز و فرش‌آرا مشهد موفق شدند به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

 

مس سونگون که در نخستین مسابقه در اهواز برابر ملی حفاری شکست خورده، اما در دیدار اخیرش در تبریز به برتری ۸ بر ۴ رسیده بود، عصر امروز در سالن پورشریفی و در حضور تماشاگرانش باز هم توانست به پیروزی دست یابد.

در حالی که بازی با تنش و اخراج یک بازیکن از هر دو تیم آغاز شده بود، لحظاتی پس از شروع نیمه دوم مس سونگون موفق شد با گل میثم خیام پیش بیفتد و در نهایت به برتری یک بر صفر مقابل حفاری اهواز برسد تا راهی مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال شود.

سن‌ایچ ساوه نیز که در نخستین بازی در خانه برابر فرش آرا به برد رسیده ولی در دیدار گذشته‌اش در مشهد شکست خورده بود، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در سومین مسابقه در سالن شهید بهشتی مشهد مهمان فرش‌آرا بود که در ضربات پنالتی موفق شد از سد این تیم عبور کند.

 

در جریان مسابقه بهزاد عظیمی و علی رستمی برای فرش‌آرا مشهد و مهدی کریمی و علی مروتی برای سن‌ایچ گلزنی کردند تا به دلیل تساوی دو تیم، کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم سن‌ایچ موفق شد به پیروزی ۴ بر ۳ دست یابد و ضمن صعود به نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال، حریف تیم گیتی‌پسند اصفهان شود.

 

گیتی‌پسند اصفهان پیش از این و با برتری در دو مسابقه ابتدایی خود مقابل محمدسیما قم به مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال صعود کرده بود و در دور بعد باید به مصاف سن‌ایچ ساوه برود تا شانس خود را برای فینالیست شدن برای دومین سال پیاپی امتحان کند.

گفتنی است، مسابقه تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین نیز به دلیل تشنج و ورود تماشاگران به زمین در سالن سید رسول حسینی ساری نیمه تمام ماند تا کمیته انضباطی چهارمین تیم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر را تعیین کند.

دیدگاه‌ها