کد خبر : 1663982 | 04 بهمن 1398 ساعت 19:55 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی: منتظر هواداران هستیم تا ۶ امتیاز بگیریم!

مدافع راست جدید گل‌گهر معتقد است با حضور سیرجانی‌ها می‌توانند در بازی حساس مقابل سایپا به برتری برسند.

موسوی: منتظر هواداران هستیم تا ۶ امتیاز بگیریم!

به گزارش "ورزش سه"،  سید احمد موسوی که نیم‌فصل اول در تراکتور حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی راهی سیرجان شد تا شاگرد مجید جلالی شود؛ این مدافع راست فردا شنبه نخستین بازی خود برای گل‌گهر را برابر سایپا انجام می‌دهد و امیدوار به برتری هستند.

 

موسوی درباره دیدار با سایپا گفت: فردا یک مسابقه حساس و ۶ امتیازی داریم؛ برای رسیدن به اهداف خود، بردهایمان را باید از همین بازی اول شروع کنیم؛ پیروزی‌های خانگی برای ما مهم است؛ سایپا در جدول همسطح ما قرار دارد و به همین خاطر باید این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم و شروع پُر قدرتی برای نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

 

او درخصوص تغییرات زیاد در گل‌گهر اظهار کرد: آقای جلالی نسبت به تفکرات فنی خود یارگیری کرده است و خوشبختانه تمام بچه‌های تازه وارد در شرایط بازی بودند؛ این تغییرات قطعا به سود تیم بوده و نتایج خوبی برای سیرجان خواهد داشت.

 

مدافع راست گل‌گهر درخصوص استقبال سیرجانی‌ها از بازی با سایپا گفت: مقابل گل‌گهر در شهر سیرجان بازی نکرده‌ام ولی قطعا حضور آنها در استادیوم و حمایت‌هایشان نقش پُر رنگی در نتایج تیم خواهد داشت. فردا روز هواداران سیرجانی خواهد بود و می‌خواهم که استادیوم را پُر کنند تا با یک برد شیرین نیم‌فصل دوم را آغاز کنیم.

 

خبرنگار: مهدی شاملو

 

 

دیدگاه‌ها