کد خبر : 1664220 | 05 بهمن 1398 ساعت 18:00 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیوستن ستاره تاتنهام به اینتر قطعی شد؟(عکس)

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام، در لیست این تیم برای بازی برابر ساوتهمپتون حضور ندارد تا جدایی او از تیم لندنی قطعی به نظر برسد.

پیوستن ستاره تاتنهام به اینتر قطعی شد؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تنها پنج ماه دیگر از قرارداد کریستین اریکسن با باشگاه تاتنهام باقی مانده است. باشگاه لندنی چندین بار برای تمدید قرارداد با این ستاره دانمارکی اقدام کرد اما او هرگز به ماندن در این تیم رضایت نداد.

 

طی هفته های گذشته اما شایعات زیادی درباره انتقال احتمالی اریکسن به اینتر مطرح شده است. همچنین به نظر می رسد که توافق بین این دو باشگاه صورت گرفته و احتمالا این بازیکن ۲۸ ساله طی روزهای آینده با قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون یورو راهی سن سیرو خواهد شد. با وجود تمام این شایعات اما هنوز هیچ‌ چیزی به شکل رسمی مشخص نشده است.

 

 

1472014

 

 

تاتنهام از دقایقی دیگر در چهارچوب رقابت های جام حذفی انگلیس به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت. نکته جالب درباره این بازی اما به ترکیب و به طور کلی لیست تیم ژوزه مورینیو برای بازی برابر ساوتهمپتون بر می‌گردد؛ جایی که نام کریستین اریکسن نه در ترکیب اصلی و نه در بین بازیکنان ذخیره به چشم نمی خورد.

 

 

1472391

 


با این تفاسیر باید جدایی این ستاره دانمارکی از تاتنهام را قطعی تلقی کرد و احتمالا او در روزهای آتی به شکل رسمی راهی اینتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها