کد خبر : 1664334 | 06 بهمن 1398 ساعت 09:05 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

دوست دارم گرت بیل را در یونایتد یا تاتنهام ببینم

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق تیم های تاتنهام و منچستر یونایتد، درباره مصدومیت های پیاپی گرت بیل و آینده او صحبت کرد.

دوست دارم گرت بیل را در یونایتد یا تاتنهام ببینم

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در آخرین بازی خود برای رئال مادرید مقابل سالامانکا برای یک بار دیگر دچار مصدومیت شد. همچنین شایعاتی درباره مصدومیت های ساختگی او به گوش رسید که البته سرمربی کهکشانی‌ها یعنی زین الدین زیدان آن را تکذیب کرده است. شرایط بیل حالا پیچیده تر از همیشه شده و به نظر می رسد که این بازیکن در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار گرفته است.

 

ستاره سابق شیاطین سرخ معتقد است که لیگ برتر می تواند مکان ایده آلی برای درخشش بیل باشد. دیمیتار برباتوف در این باره گفت: " گرت بیل در اواسط هفته موفق شد برای رئال مادرید گلزنی کند اما این ناراحت کننده بود که او دوباره دچار مصدومیت شد. شما دوست دارید که همیشه بازیکنانی مثل او در زمین حضور داشته باشند. اما از این تعجب می کنم که وقتی در این سطح عالی برای رئال مادرید بازی می کنید ، و صدمات زیادی در طول حرفه خود می بینید و به نظر نمی رسد که از شر آنها خلاص شوید، چه خبر است؟"

 

 

1471761

 

 

برباتوف در ادامه گفت: " من مطمئن هستم که رئال‌مادرید دارای یک گروه پزشکی فوق العاده است اما بازیکن باید بدن خودش را بشناسد و به روش های متفاوتی تمرین کند حتی اگر به قیمت عملکرد بد او تمام شود. من مطمئن هستم که بیل نیز از این اتفاقات ناامید شده است. من عاشق تماشای بیل در هنگام بازی کردن هستم و می خواهم که او همیشه سلامت باقی بماند. اگر قصد دارد که در رئال مادرید بماند که باید این کار را انجام دهد اما اگر دوست دارد که به لیگ برتر باز گردد، می خواهم او را در منچستریونایتد یا تاتنهام ببینم. در پایان همه چیز تنها به خود او بستگی دارد."

 

دیدگاه‌ها