کد خبر : 1664403 | 06 بهمن 1398 ساعت 13:48 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم اسپانیایی دورتموند در راه لیگ برتر؟

بر اساس گزارش سان، باشگاه نیوکاسل به دورتموند پیشنهاد داده که پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی این تیم را با یک قرارداد قرضی 30 میلیون یورویی به خدمت بگیرد.

مهاجم اسپانیایی دورتموند در راه لیگ برتر؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان اعلام کرد باشگاه نیوکاسل امیدوار است بتواند در رقابت برای جذب پاکو آلکاسر، مهاجم اسپانیایی دورتموند، والنسیا را شکست داده و او را راهی انگلیس کند.

 

1472704

 

دورتموند اخیرا به  آلکاسر اعلام کرده که در ماه ژانویه می‌تواند باشگاه را ترک کند و با اینکه گفته می‌شود والنسیا قصد بازگرداندن او به اسپانیا را دارد ولی استیو بروس، سرمربی نیوکاسل از آلکاسر به عنوان هدف اول خود در ژانویه نام برده و از مدیران نیوکاسل خواسته هر طور شده او را به این باشگاه منتقل کنند.

 

آلکاسر به دنبال این است که با بازی کردن فیکس در تیمی به جز دورتموند شانس خود برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا در رقابتهای یورو2020 را افزایش دهد. بر اساس این گزارش باشگاه نیوکاسل به دورتموند اطلاع داده که حاضر است آلکاسر را ابتدا با یک قرارداد قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرد با این گزینه که در تابستان آتی او را با پرداخت 30 میلیون یورو دائمی کند.

 

1472705

 

آلکاسر 26ساله که پیش از پیوستن به دورتموند بازیکن بارسلونا بود مدتی است در این باشگاه آلمانی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و حالا به خصوص بعد از پیوستن ارلینگ هالند به دورتموند مشتاق خروج از این تیم است.

 

دیدگاه‌ها