کد خبر : 1664411 | 06 بهمن 1398 ساعت 14:20 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

در روزهای بدون قاضی و اسلاوو؛

امین، امید آسیایی سرآسیایی

ستاره شماره 9 مشهدی‌ها بار دیگر درخشید تا شهر خودرو به مرحله گروهی ACL 2020 نزدیک‌تر شود.

امین، امید آسیایی سرآسیایی

به گزارش "ورزش سه" در شب پیروزی شیرین و تاریخ شهر خودرو، که نخستین پیروزی تاریخ شرق کشور در معتبرترین تورنمنت باشگاهی آسیا به شمار می‌آمد، ستاره بابلی شهر خودرو یکی از ارکان این اتفاق بود.

 

امین قاسمی نژاد پس از گذران نیم فصلی پر فراز و نشیب، شب گذشته توانست برابر حریف بحرینی تیمش یکی در کنار محمدرضا خلعتبری و مهدی رحمتی یکی از ستارگان تیمش باشد.

 

او که گل برتری را در واپسین دقایق توانست به ثمر برساند، در جریان بازی هم بارها خط دفاعی الرفاع را تهدید کرد و با بدشانسی توپ‌های او راهی به دروازه الرفاع پیدا نکرد.

 

در روزهای غیبت محمد قاضی و اسلاوو دو مهاجم تازه وارد شهر خودرو، به دلیل عدم امکان ویرایش لیست آسیایی که باعث شد تا از حضور در مرحله پلی‌آف محروم شوند، امین قاسمی نژاد یکی از امیدهای اصلی سرمربی جوان مشهدی‌ها به شمار می‌رود.

 

مجتبی سرآسیایی لیست بلند و بالایی برای چینش ارنج خود به ویژه در خط آتش مقابل خود نمی‌بیند و امید زیادی به تداوم درخشش قاسمی نژاد در برابر السیلیه دارد.

 

چرا که ادامه روزهای خوب امین می‌تواند حکم صعود شهر خودرو به دور گروهی ACL 2020 را امضا کند و باید دید او چگونه می‌تواند به عنوان یکی از مهره های کلیدی شهر خودرو روز سه شنبه نقش آفرینی کند؟

دیدگاه‌ها