کد خبر : 1664456 | 06 بهمن 1398 ساعت 16:17 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت بادران به تهران به امید سه امتیاز احتمالی

اتفاق عجیب؛ یک بازی در لیگ یک برگزار نشد (عکس)

دیدار تیم‌های علم و ادب تبریز و بادران تهران به دلیل آماده نشدن زمین برگزاری این مسابقه لغو شد.

به گزارش ورزش سه، تیم‌های علم و ادب و بادران قرار بود امروز در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول به مصاف هم بروند ولی این بازی به دلیل آماده نشدن ورزشگاه لغو شد. زمین بازی در چند روز گذشته پوشیده از برف بود و اقدام دیرهنگام تبریزی‌ها برای اماده کردن بازی باعث شد تا این بازی لغو شود. این در حالی است که بادرانی ها معتقدند در 72 ساعت گذشته بارش برف و باران در تبریز قطع شده و تیم میزبان از سه روز پیش این فرصت را داشت تا زمین را مهیای دیدار با بادران کند اما تیم میزبان از ساعت 11 امروز (یکشنبه) اقدامات لازم را برای آماده کردن زمین انجام داد که این موضوع با اعتراض شدید بادرانی‌ها همراه بود. 


بادرانی ها هفته گذشته میزبان رایکا بابل بودند  و با وجود بارش شدید برف در تهران، توانست زمین ورزشگاه غدیر را آماده آن مسابقه کنند. آماده نشدن زمین در بازی امروز شهرداری تبریز و بادران با نارضایتی تیم میهمان روبرو شد و نکته مهم این است که بادران تا ساعاتی دیگر تبریز را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.


البته این تصور وجود داشت که  شاید بازی فردا برگزار شود ولی ناظر بازی و ناظر داوری اتفاقات مربوط به عدم برگزاری این مسابقه را صورت جلسه کرده و به اطلاع مسئولان سازمان لیگ رساندند. از تبریز خبر می‌رسد که این صورت جلسه به ضرر تیم علم و ادب تبریز بوده و آنها سه روز فرصت داشتند تا زمین مسابقه را آماده این بازی کنند. این در حالی است که در این 72 ساعت هم برفی در تبریز نباریده است. با این شرایط بادران تا ساعاتی دیگر به تهران بازخواهد گشت و باید دید نتیجه این بازی در نهایت چه خواهد شد.  نماندن بادران در تبریز نشان می‌دهد که این بازی دستکم فردا برگزار نخواهد شد.

 

 

1472749

 

1472750

 

1472751

دیدگاه‌ها